Porn og snak i fængsler
Fra : Bo Warming

Dato : 02-06-07 17:14

Porn og snak i fængsler

Lad fængslede vænne sig til uskadelige billige hobbier, så de bliver
ufarlige efter løsladelse.

Lad dem snakke i telefon med hinanden til lav takst idet alt båndes så man
kan stikprøve-tjække at de ikke lærer hinanden kriminalitets-trick.

Lad dem se al slags porn, som de selv har medbragt eller downloader, så de
kan vænne sig til onani i stedet for kriminelle overgreb på kvinder og børn.

Hvis de indsatte har det for godt ved at de kan ringe næsten gratis til
medfanger og låne børneporno af medfanger, så forvær straffen ved at
forringe madens lækkerhed og rummets temperatur. Japanske fængsler er kolde
og én gang indsat betyder aldrig mere indsat - gengangere er næsten ukendt
selvom deres fængselsstraffe er meget, meget kortvarige.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N

FORKORT FRIT FX VEDR TELEFONI

Fra : Peder

Dato : 02-06-07 23:45

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev
> [...]

>kan stikpr?ve-tj?kke at de ikke l?rer hinanden kriminalitets-trick.

>Lad dem se al slags porn, som de selv har medbragt eller downloader, s? de
>kan v?nne sig til onani i stedet for kriminelle overgreb p? kvinder og b?rn.

>Hvis de indsatte har det for godt ved at de kan ringe n?sten gratis til
>medfanger og l?ne b?rneporno af medfanger, s? forv?r straffen ved at
>forringe madens l?kkerhed og rummets temperatur. Japanske f?ngsler er kolde
>og ?n gang indsat betyder aldrig mere indsat - gengangere er n?sten ukendt
>selvom deres f?ngselsstraffe er meget, meget kortvarige.

Det synes jeg er en god ide, så kunne de også lære at omgåes
fredeligt og venskabeligt, og lære glæden ved at dele.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Bo Warming

Dato : 02-06-07 22:42

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev

> Det synes jeg er en god ide, så kunne de også lære at omgåes
> fredeligt og venskabeligt, og lære glæden ved at dele.

Fængslerne præker at de indsatte skal forberedes på liv i det fri.

Men de sørger for oplæring i forbrydelse ved ikke at lade al afsoning ske i
enecelle - hvilket ingen ville blive sindsyg af, uanset alder

I latterlige forsøg på at gøre det attraktivt at være fænglset ansætter de
psykologer, præster, terapeuter så det koster over ½ mio kr pr fange pr år

Lær pædofile at klare sig med onani til børneporno og de bliver ikke
pædofilforbrydere igen.

Men folk er sadister og ønsker at fængslede skal have det hårdt så DF vil
fratage dem porno.

Det ville ikke være dyrt at lade fanger tale i telefon med kun andre
fanger - så man kunne droppe gårdturene

Men folk under ikke fangerne dette. Stupid sadisme. Men ønsker ulykkelige
UNDER-fanger der ofte begår selvmord