Dedikeret kører, (ulykke)
Fra : Studo

Dato : 14-08-07 13:35

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/08/14/085234.htm

Så kan man da tale om at gå op i at køre mc. Synd for ham at benet ikke
var at rede. Ligesom det var godt reddet at kunne køre sit ben af på et
autoværn og fortsætte turen. Forhåbentlig får han sig en ny handikapcykel.

Hvilket minder mig om et billede af en et-benet mand, som havde fjernet
den ene cylinder på hans cx500. Det skulle jo passe sammen. (kan desværre
ikke lige finde det, må hellere gemme det næste gang jeg ramler ind i det)

Fra : jones_net

Dato : 14-08-07 14:12

"Studo" <"rekvalm"@googlemail.com wrote in message
> [...]
> ikke lige finde det, må hellere gemme det næste gang jeg ramler ind i det)

Gad vide om han opdagede det, da han "satte benet ned" og væltede...

/J

Fra : Ulvir

Dato : 14-08-07 14:12

"Studo" <"rekvalmer[NOT]"@googlemail.com> skrev i meddelelsen
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/08/14/085234.htm
>
> Så kan man da tale om at gå op i at køre mc. Ligesom det var godt reddet
> at kunne køre sit ben af på et autoværn og fortsætte turen.

Hardcore så det vil noget..

Fra : Dr. Enduro

Dato : 14-08-07 14:21

Studo skrev:
> [...]
> den ene cylinder på hans cx500. Det skulle jo passe sammen. (kan
> desværre ikke lige finde det, må hellere gemme det næste gang jeg ramler

Så er der da yderligere 50% at spare, næste gang der kommer Daytonaer på
udsalg!

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Knud Dam

Dato : 14-08-07 17:44

"Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så er der da yderligere 50% at spare, næste gang der kommer Daytonaer på
> udsalg!

Nej desværre - jeg prøver ofte kun at købe én handske; men det lader sig
ikke gøre ...

http://www.dfmc.dk/?id=697

; - )

KD

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 14-08-07 18:15

Knud Dam Wrote:
>jeg prøver ofte kun at købe én handske; men det lader sig ikke gøre ...

Du har ikke annonceret efter en højrehåndet lidelsesfælle?
Der må da være en besparelse

Iøvrigt en spændende ombygning du har været igang med.

Michael Dahlberg

Fra : Knud Dam

Dato : 14-08-07 21:45

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du har ikke annonceret efter en højrehåndet lidelsesfælle?
> Der må da være en besparelse

*GGG*

Jo, jeg har en højrehåndet lidelsesfælle. Han kører desværre ikke så meget,
så vores indkøbsmønster går på, at jeg smider en højrehandske af ved ham et
par gange om året.

Han er iøvrigt en kørerlærer, og han er den direkte årsag til, at jeg fik
mine godkendelser igennem, så jeg gør det med stor glæde.

; - )

KD

Fra : kc

Dato : 14-08-07 19:41

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nej desværre - jeg prøver ofte kun at købe én handske; men det lader sig
> ikke gøre ...

Så er der håb for mig, jeg kan mærke gigten i mine led i hænderne, så
behøver jeg ikke at sige min garage op de næste mange år

KC

Fra : Dr. Enduro

Dato : 14-08-07 23:14

Knud Dam skrev:
> "Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nej desværre - jeg prøver ofte kun at købe én handske; men det lader sig
> [...]

Hehe, thumbs up!

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Rene Joergensen

Dato : 15-08-07 06:21

Dr. Enduro <gætselv@mail.dk> wrote:

> Hehe, thumbs up!

I KD's tilfælde må det være thumb up

--
-René

Fra : Dr. Enduro

Dato : 15-08-07 09:45

Rene Joergensen skrev:

> I KD's tilfælde må det være thumb up

Haha, nu får den da hele armen!

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : BoA

Dato : 17-08-07 13:09

Studo skrev:
> [...]
> autoværn og fortsætte turen. Forhåbentlig får han sig en ny handikapcykel.

HA- HA !
Det er vel nok agurketid i
medieverdenen. Det siger vist mest om
journalister, at en sådan historie