brugt knopdæk søges!
Fra : Esben

Dato : 14-08-07 13:08

hej.

der skulle vel ikke være en af er her på fyn, som har en gammel
knopdæk liggende.
det gør ikke noget det er brugt og slidt, bare der er en smule knopper
tilbage.
jeg står nemlig og skal bruge sådan et til fyns mc festival. her i
weekenden.

det skulle gerne være et 110 eller 120 bredde og 17".

hvis nogen har et så send mig lige en mail eller sms.
ebo@bikez.dk eller 23 95 23 32

Hilsen Esben

Fra : Anders Majland

Dato : 14-08-07 14:04

> hvis nogen har et så send mig lige en mail eller sms.
> ebo@bikez.dk eller 23 95 23 32

Tag en tur rundt til mc værkstederne - mon ikke du kan finde et i stakken af
affaldsdæk ?

Hvis det var i kbh viste jeg godt hvor du skulle søge, men ikke på fyn.