Boss Hos vs Ferrari
Fra : BMWK100

Dato : 14-08-07 08:12

http://www.kabeleins.de/doku_reportage/abenteuer_leben/videos/sonstiges/artikel/11686/

p.s snakken er på tysk- men fede fede maskiner
mvh
witten

Fra : Armand

Dato : 14-08-07 08:39

"BMWK100" <bmwk100@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.kabeleins.de/doku_reportage/abenteuer_leben/videos/sonstiges/artikel/11686/

Sær sammenligning!
Skulle det ikke nærmere have været en Hummer man satte BossHoss'en op mod
:-/

--
Armand.

Fra : Bo Christensen

Dato : 14-08-07 09:26

Armand wrote:
> "BMWK100" <bmwk100@nospam.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Sær sammenligning!
> Skulle det ikke nærmere have været en Hummer man satte BossHoss'en op mod
> :-/

yep,
men det er da unfair for ferrari, ham der kører den må tilføje en del
til vægten.
/bo

Fra : Armand

Dato : 14-08-07 12:24

"Bo Christensen" <bo@bcconsult.com> skrev i en meddelelse

> yep,
> men det er da unfair for ferrari, ham der kører den må tilføje en del til
> vægten.

Så fik jeg endelig hentet den ned på skærmen, og ja, det er sq en atypisk
Ferrari-ejer (eller er det). Men sådan er livet: Al den tid man er en lille
spinkel dreng kan man gå og drømme om alle de ting man vil når/hvis man
bliver rig, og når man så endelig har pengene i banken har man tillige
udviklet sig fysisk fjernt fra ens drengedrømme

Resultatet er også alvorligt overraskende for mig (der tidligere er blevet
lovet bank efter at jeg her på gruppen fremturede at pågældende B-H ejer nok
ikke skulle sætte næsen op efter at kunne følge en R1'er til dørs)!
Det undrer i den forbindelse mig stadig, at udover V8'eren er acceleration
og topfart de faste argumenter når B-H ejere snakker om deres jern - Men
lige netop de to tal hænger producenten sig slet ikke i

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 14-08-07 12:40

> Så fik jeg endelig hentet den ned på skærmen,.............

Forøvrigt en kedelig bule i tanken at få på landsdækkende tv!

--
Armand.

Fra : Specks6812

Dato : 14-08-07 13:00

"BMWK100" <bmwk100@nospam.dk> said in

> [...]
> /artikel/11686/
>
> p.s snakken er på tysk- men fede fede maskiner

Havde der været et eneste sving på deres vej havde BH'en ligget nede i den
nærmeste grøft.