Transport af mc fra tyskland ??
Fra : Thomas marq Hansen

Dato : 13-08-07 22:02

Hej

Er der nogen der har efaringer med transport af mc fra tyskland, ved hjælp
af transport firma ?

F.eks www.vilstrans.com

gode som dårlige ??

kan man få dem til og tjekke om standen nu også passer med beskrivelsen ??

Thomas

Fra : Jørn Brink Mårtensso~

Dato : 13-08-07 23:04

Jeg har lige fået transporteret en MC hjem fra München af firmaet
Zweiradtransport24.de
De transporterer fra dør til dør i det meste af EU, og er yderst
professionelle, se deres referenceliste.
De kan også betale MCen for dig hvis du overfører pengene til dem, og de
tjekker MCen for skader inden den læsses og at den den svarer til
beskrivelsen. Begge dele benyttede jeg mig af.
Chaufføren der afleverede min MC var engang ude for at skulle hente en MC i
Berlin og sælgeren kørte 3 store papkasser frem - det var MCen i 117
stumper, hvorefter han ringede til køber, der bestemt ikke var interesseret
i den MC.

De er overodentlig flinke og hurtige, jeg kan kun anbefale dem.
se www.zweiradtransport24.de

vh

Jørn

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 14-08-07 01:10

"Jørn Brink Mårtensson" <maartensson@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tjekker MCen for skader inden den læsses og at den den svarer til
> beskrivelsen. Begge dele benyttede jeg mig af.

Hej Jørn
Til hvor i landet? Hvad måtte du af med for det?

mvh Jens
Sydals

Fra : Ya-man

Dato : 14-08-07 20:28

"Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej Jørn
> Til hvor i landet? Hvad måtte du af med for det?

Jeg kan også varmt anbefale zweiradtransport24.
Jeg købte i efteråret en Honda NTV ubestet nede i Sydtyskland, og havde i
den anledning brug for dem til at overdrage pengene og sikre mig at det ikke
var noget skrammel jeg fik hjem. Forinden havde jeg bedt sælger om at tage
specifikke nærbilleder og scanne diverse dokumenter som han så mailede.
Top-service og de kom til aftalt tid med en 15 år gammel mc uden en ridse.
Jeg gav 25? ekstra for at de skulle betale ved afhentningen.
Til gengæld sparede jeg en del bekymringer.

Mvh
Jens M

Fra : Jørn Brink Mårtensso~

Dato : 16-08-07 18:24

Hej Jens
Jeg bor i Jylland og måtte af med 199 ? plus 20 ? for tillæg til levering i
Danmark. Dertil kom 25? for at lade firmaet stå for betaling mv. ialt 245 ?.
Det synes jeg ikke er så galt. Det kan dårligt betale benzinen München retur

venlig hilsen

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 18-08-07 21:52

> [...]
> ?.
> Det synes jeg ikke er så galt. Det kan dårligt betale benzinen München

Det må siges at være aldeles rimeligt.

mvh Jens
Sydals

Fra : S.G

Dato : 14-08-07 16:31

On 13 Aug., 23:01, "Thomas marq Hansen" <marq_han...@dsa-net.dk>
wrote:
> [...]
>
> gode som dårlige ??
>
> kan man få dem til og tjekke om standen nu også passer med beskrivelsen ??

www.vilstrans.com
159euro til grænsen og cirks 100euro mere i resten af landet :)

har brugt en del gange. Kan anbefales