tak...
Fra : majbrit nielsen

Dato : 13-08-07 16:08

tusind tak... for jeres hjælp og støtte
jeg faldt med det samme for den ide med urnen,
han skal da selvfølgelig hjem og stå hvor han høre til,
så er han der jo på en måde stadig...
men nu må i ikke tro at han lider sådan som han har det nu
er alt fint (venter svar fra dyrlægen i morgen)
men sagen er den at hans blodsukker stadig er meget højt
selvom han får insulin to gange i døgnet så lægen tror han ikk kan tage
imod..
men gusen virker glad nok bare lidt tørstig.
hvis bare han kunne få bugspytkirtel..
findes der donor katte...?

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 16-08-07 22:12

<klip> hvis bare han kunne få bugspytkirtel..
> findes der donor katte...?

Ikke det jeg ved af, men du kan da forhøre dig hos dyrlægen.
Men et interessant spørgsmål og donorkatte, jeg har aldrig hørt om det, men
derfor kan det da godt være....
Håber I dog får styr på blodsukkeret :)

Hilsen Heidi
Miver og Mulles moar