Besørger de mærkeligste steder
Fra : Auggie

Dato : 13-08-07 06:40

Hej

Jeg håber, der er nogle herinde, der har et godt råd.

Jeg har en perserkat på 5 år, der altid har været meget renlig. Men
indenfor den sidste uge, er den begyndt at besørge de mærkeligste
steder.

Den laver både det ene og det andet på gulvet, og i går nat tissede
den oppe i sengen.

Det drejer sig om en kastreret hankat, der spiser og drikker normalt.

Hvad kan der være galt?

Mvh

Jesper

Fra : Kate

Dato : 13-08-07 08:54

Auggie <news@bjergskoreskole.dk> wrote in

> [...]
> den oppe i sengen.
>
> Det drejer sig om en kastreret hankat, der spiser og drikker normalt.

Jeg tænker straks på urinvejsproblemer. Min somali har haft det et par
gange, godt nok har han ikke besørget underlige steder, men han får
helt klart ikke lyst til bakken hvis han et par gange har mærket at det
gør ondt når han sidder der. så afsted til dyrlægen med din kat, for er
det noget med vandværket er det meget smertefuldt for din kat.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 13-08-07 08:59

Auggie wrote:

> Hvad kan der være galt?

Mange ting.. Men jeg var taget til dyrlægen hurtigt. Der er kan sagtens
være noget, der gør ondt i katten, når den besørger, der gør, at den
forbinder stederne med smerten og derfor vælger nye steder hver gang.

Han får vel kvalitetstørfoder?

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Auggie

Dato : 13-08-07 10:13

On Mon, 13 Aug 2007 09:59:23 +0200, Kevin Borbye Edelvang
<virker@ikke.invalid> wrote:

>Han får vel kvalitetstørfoder?

Jo, bestemt. Han får Royal Canin Persian foder. Så der burde ikke være
noget problem dér.

Han må vist hellere komme til dyrlæge så.

- Jesper