En ægte katteven!
Fra : C.H

Dato : 12-08-07 22:19

Prøv at se hende her:

http://politiken.dk/poltv/?ExtID=2083

Og så er de bare SÅ flotte at se på allesammen.

Det er virkelig godt gået!

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-08-07 22:45

C.H wrote:
> Prøv at se hende her:
>
> http://politiken.dk/poltv/?ExtID=2083
>
> Og så er de bare SÅ flotte at se på allesammen.
>
> Det er virkelig godt gået!

Ja, ærligt talt. Det kan man da kalde en katteven, og de *er*
faktisk så flotte at se på. De mangler da vist ikke noget.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 12-08-07 23:33

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote in

> Prøv at se hende her:
>
> http://politiken.dk/poltv/?ExtID=2083
>
> Og så er de bare SÅ flotte at se på allesammen.
>
> Det er virkelig godt gået!

Det så ud til at der var et par enkelte tynde, men ikke noget vildt.
Dog må det være stressende for dem at være så mange på så lidt plads.
Mine 3 kan nogle gange få nok af hindanden på trods af 78m2 indendørs
og vel nok 100m2 udendørs.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 08:36

C.H wrote:
> Prøv at se hende her:
>
> http://politiken.dk/poltv/?ExtID=2083
>
> Og så er de bare SÅ flotte at se på allesammen.
>
> Det er virkelig godt gået!

Er det bare mig der kommer ind til et klip om alle oversvømemlserne på
Sjælland???

Fra : Eva

Dato : 13-08-07 08:45

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Er det bare mig der kommer ind til et klip om alle oversvømemlserne på
> Sjælland???

Nej, det gør jeg også - ikke meget katteven over det *GG*

Eva

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 08:59

"Eva" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det gør jeg også - ikke meget katteven over det *GG*
>
> Eva

i kan finde udsendelsen i bjælken til højre. Catwoman bor sammen med 130
katte.

Mvh Allan

Fra : Niels Pein

Dato : 16-08-07 16:03

Skriv evt. "Catwoman" i søgefeltet.
--
Mvh. Niels
Snooork fra Miss Sophie.

Fra : Kate

Dato : 13-08-07 08:57

"Eva" <safeni@gfnet.dk> wrote in

> "Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det gør jeg også - ikke meget katteven over det *GG*
>
> Eva

Det gjorde der også hos mig, men ude i siden var der et link til
kattevennen. Der klikkede jeg så bare, men det kan jo være forsvundet i
mellemtiden.

Fra : gitte

Dato : 13-08-07 09:00

> Er det bare mig der kommer ind til et klip om alle oversvømemlserne på
> Sjælland???

Kig til højre under 10. august. Catwoman et eller andet.

--
En venlig hilsen fra
gitte

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 09:44

Louise wrote:

> Er det bare mig der kommer ind til et klip om alle oversvømemlserne på
> Sjælland???

Nu lykkes det at se det rigtige klip...
Hold da op, sikke mane katte...