Mormis uden killinger...
Fra : Louise Meldgaard

Dato : 12-08-07 21:02

Idag har vi haft besøg af en lille tynd mormis stort set hele dagen. Det
er tydeligt at hun har killinger, for hun har mælk og hængevom som om
det ikke er længe siden hun har født. Hun er utrolig tam og kælen, og
min søn på knap to år, kunne slæbe rundt på hende, og vi var ved at
falde over hende når vi gik ude fordi hun løber ind foran os. Hun vil
meget gerne ind i vores hus, og skrabede på terrasse døren osv. Hun
rendte i nogle timer i eftermiddags for at komme tilbage igen og er så
rendt igen her til aften. Jeg har sat en lille seddel på hende hvor der
står at hun holder til hos os, om beder ejerne om at ringe til os når
hun kommer hjem. Så jeg er spændt på, om der er nogen der ringer. Jeg
har ikke nogen idé om hvor hun kan bo hende, for jeg har aldrig set
hende før.

Med venlig hilsen
Louise Meldgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 13-08-07 13:13

Hej Louise

Venter også spændt på at høre om nogle ejer katten..... har du gvet hende
lidt mad ? og virkede hun MEGET sulten ?
Det plejer at være en god måde at se om hun er "ejet" eller efterladt på...

Hilsen Majbritt

Fra : Louise Meldgaard

Dato : 13-08-07 21:03

Hej Majbritt.
Hun har ikke været her idag, ihvert fald ikke mens vi har været hjemme,
men der er desværre heller ikke nogen der har ringet endnu
Hun fik noget killingefoder, som jeg tilfældigvis har på lager, og hun
spiste løs, selvom min søn nærmest dansede polka lige ved siden af *G*

Fra : Louise Meldgaard

Dato : 17-08-07 17:50

Idag kom hun igen! Lige pludselig så jeg hende ude i haven, og hun kom
straks løbende da jeg kaldte på hende. Hun fik, med lidt brok fra min
mand, lov at gå ind og ud som hun ville, men hun ville jo være inde,
ligesom sidst. Havedøren stod åben så hun bare kunne gå. Så jeg gik og
lavede mad, mens vi snakkede, og hun fik lidt at spise.
Det værste (eller hvad man skal sige) af det hele var, at hun ikke var
så tynd som i søndags......hun er drægtig! Så der er ingen
killinger...endnu.
Men da vi spiste hoppede hun op på køkkenbordet, og så smed min mand
hende ud Og nu er hun gået igen.

Den seddel jeg havde sat på hende var taget af, men der er ingen ejere
der har ringet til mig.

Venlig hilsen
Louise Meldgaard