Hvordan går det med Tortie?
Fra : Louise Meldgaard

Dato : 12-08-07 18:53

Hej alle!
Det var mig der i sin tid fandt Tortie, som Tortie kontoen jo er opkaldt
efter. Er der stadig nogen tilbage efter dengang? Og hvordan går det
hende og killingerne idag?

Med venlig hilsen
Louise Meldgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 12-08-07 23:20

Louise Meldgaard <louisemeldgaardKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in

> Hej alle!
> Det var mig der i sin tid fandt Tortie, som Tortie kontoen jo er
> opkaldt efter. Er der stadig nogen tilbage efter dengang? Og
> hvordan går det hende og killingerne idag?

Kom Tortie ikke afsted sammen med Fru V? Foresvæver mig at de ikke er
hos Carsten mere, det var da Carsten som fik de to, ikke?

Nå, gad vide om ikke Marianne ved mere om det end jeg gør, da hun jo
var mellemmand dengang.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 13-08-07 06:20

Hej Louise og Kate )

Sidste sommer kom Tortie og Fru V hjem og boede i mit soveværelse, jeg
håbede at de kunne blive integreret i min flok, desværre mente Mille at een
tortie i huset var nok, så efter et par måneder kom de videre, og de har det
rigtig godt nu )

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 13-08-07 08:55

"Marianne Hellemose" <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> wrote in

> [...]
> Mille at een tortie i huset var nok, så efter et par måneder kom
> de videre, og de har det rigtig godt nu )

Det er da rigtigt at de kom hjem til dig. Den del havde jeg glemt, men
jeg huskede godt at de skiftede hjem. Er det stadig sammen?