hundefoto, grønne øjne..
Fra : C.H

Dato : 13-08-07 21:20

Der må være andre end mig, der har svært ved at finde ud af at fjerne de
grønne øjne fra billederne af vapsen.. Diverse programmer virker kun på de
røde af slagsen...

Nogen, der kender et trick?

Connie - det godt ved, at det er lige på grænsen af topic

Fra : Espen

Dato : 13-08-07 22:23

Brug kameraets anti-rødøje-funktion?

Ellers er fremgangsmåden i feks Photoshop eller lign. den samme som ved røde
øjne

Mvh Espen Suell Visuell.dk

Fra : C.H

Dato : 14-08-07 15:25

"Espen" <postbox70@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Brug kameraets anti-rødøje-funktion?
>
> Ellers er fremgangsmåden i feks Photoshop eller lign. den samme som ved
> røde øjne

Jeg har forsøgt mig i flere billedebehandlingsprogrammer, hvor der er et
automatisk red-eye-reduktion tool... I photoshop har jeg ledt, men hidtil
ikke fundet.
Men - så skrev du som du gjorde og så måtte jeg jo finde stædigheden frem -
og sørme om jeg ikke fandt løsningen og er det nu lykkes mig at redigere i
et par gode billeder, hvor de irriterende grønne øjne desværre var
dominerende...

Jeg takker!!

Connie

Fra : Leyna

Dato : 14-08-07 09:02

On Mon, 13 Aug 2007 22:20:05 +0200, "C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote:

>Der må være andre end mig, der har svært ved at finde ud af at fjerne de
>grønne øjne fra billederne af vapsen.. Diverse programmer virker kun på de
>røde af slagsen...

Hmmmm... hvad skal man så sætte i stedet?
http://leyna.dk/oy-galleri/10mdr.jpg

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : C.H

Dato : 14-08-07 15:14

> Hmmmm... hvad skal man så sætte i stedet?
> http://leyna.dk/oy-galleri/10mdr.jpg

Arrrrj Leyna - han har så smukke øjne
Jeg kan godt se, at han behøver ikke anti-green-eye

Connie