efterlysning af klip med træningssituation~
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-08-07 14:33

Der var for en tid siden en længere tråd kørende, hvor blandt andet en med
kendskab til Malinois smed et link ind, som viste et videoklip af en
træningssituation, hvor der var noget med nogle "forbrydere" der flygtede
ind i en (hvid) bil, hvor de her hunde blev sluppet løs og satte efter de
arme forbrydere..
en ven af familien har just fået en sådan hvalp, forhåbentlig en fremtidig
redningshund, da den nuværende kun kan redde frolic..LOL..
NÅ men jeg havde lovet at sende det her link, da han godt ville se det, men
nu kan jeg da for pokker hverken finde tråd eller noget, kan end ikke huske
hvornår sådan cirka den var fra../-:

Nogen af jer træningsfolk der husker det, eller ligger inde med det?

(mener at det kan have været Søren eller "mallen" der kunne have smidt
linket)

Mvh. Marie

Fra : Winther

Dato : 12-08-07 15:33

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:46bf0be8$0$21931$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
>
> Nogen af jer træningsfolk der husker det, eller ligger inde med det?
>
> (mener at det kan have været Søren eller "mallen" der kunne have smidt

Mon ikke det er det er denne...
http://www.youtube.com/watch?v=FwJsbdGep60

Fra : gitte

Dato : 12-08-07 16:39

> Mon ikke det er det er denne...
> http://www.youtube.com/watch?v=FwJsbdGep60

hold da op, godt jeg ikke skal være figurant der eller hund for den sags
skyld, de skal sørme kunne tåle noget(begge dele). Jeg har jo fået mig en
lille Jack Russell terrier (ruhåret) som nu er 12 uger, hun skal starte på
hvalpemotivationshold på tirsdag, og træneren har netop 2 af disse hunde
selv.

--
En venlig hilsen fra
gitte

http://gitte.deviantart.com/

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-08-07 17:04

"Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er det er denne...
> http://www.youtube.com/watch?v=FwJsbdGep60

Nej det er det ikke!
det var en mindre personbil der var med..
Mvh. Marie

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-08-07 18:39

"Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er det er denne...
> http://www.youtube.com/watch?v=FwJsbdGep60

hmm det var måske det link alligevel..((o:

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-08-07 18:59

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> "Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> hmm det var måske det link alligevel..((o:
>
> Mvh. Marie

Det er i hvert fald nogle pragtfulde og smukke hunde.

Jeg turde i hvert fald godt gå på en øde vej kl. 2 om natten med
sådan en skøn vovse for enden af snoren, "man" ku' jo bare lige
prøve at komme an. LOL

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Carina Graversen

Dato : 12-08-07 15:39

Hejsa...

> en ven af familien har just fået en sådan hvalp, forhåbentlig en fremtidig
> redningshund, da den nuværende kun kan redde frolic..LOL..

Jeg er bare nysgerrig - hvor er den malle fra, og hvor skal den trænes henne
???

Hilsen
Carina

- Der har en "gammel" malle der er redningshund og en ung malle under
uddannelse som redningshund

- - -
Min hund Tikki:
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6691&ipc=32418

Min hund Cabby:
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17506&ipc=64863

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-08-07 17:03

"Carina Graversen" <carina@danske-redningshunde.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa...

> Jeg er bare nysgerrig - hvor er den malle fra, og hvor skal den trænes
> henne ???

ohh..han har kun fået den hjem i går, så jeg ved det ikke..men det kan jeg
da finde ud af.
jeg vil da sende linket af dine til ham..

Mvh. Marie

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 13-08-07 05:08

> [...]
>
> Hilsen
> Carina
>
> - Der har en "gammel" malle der er redningshund og en ung malle under

Hej Carina!

du er vist lidt af et ikon hva`? Kim var da ved at gå ud at sit gode
skind.((-;
Det er Kim fra Bornholm der har købt hvalpen af Annemette og per safft.
Han træner herovre på øen i det daglige.

Kim skal til redningsprøve i Oktober med sin anden hund,
(Frolic-finderen..)en labrador.

Jeg er i dyb beundring for denne "sport", og havde egentlig en bagtanke med
min boxerhan om at bruge ham til fådan noget fornuftigt, da han ville egne
sig til sådanne noget og elske det.

Mvh. Marie

Fra : Carina Graversen

Dato : 14-08-07 17:11

Hejsa

> Det er Kim fra Bornholm der har købt hvalpen af Annemette og per safft.
> Han træner herovre på øen i det daglige.

Jamen, så skal det jo nok blive en god redningshund
- Glæder mig til at møde den engang ...
___

> Kim skal til redningsprøve i Oktober med sin anden hund,
> (Frolic-finderen..)en labrador.

OK - men så kan det jo være jeg møder ham der ... kan være jeg hilste på ham
sidste år til DM uden at vide hvem han var
___

> Jeg er i dyb beundring for denne "sport", og havde egentlig en bagtanke
> med min boxerhan om at bruge ham til fådan noget fornuftigt, da han ville
> egne sig til sådanne noget og elske det.

Ja, det er helt vildt så meget hundene elsker træningen - især fordi det
bygger meget på samarbejde mellem hund og fører, og ikke er ligesom
konkurrencetræning, hvor hundeføreren skal stå stiv som et bræt og ikke må
hjælpe sin hund :o|.

/Carina

- - -