Import af brugt CV fra Holland
Fra : Jens

Dato : 13-08-07 21:57

Hej

Jeg pønser på at hente en CV hos en forhandler i Holland. Jeg ved at når jeg
bare får den til DK skal den synes (evt. vejes) og så er den potte ude. Men
hvordan får jeg en Hollandsk prøveplade. Den tyske kan jeg få ved grænsen,
men om det også forholder sig således mellem Tyskland og Holland ved jeg
ikke?

Der er ca. 40.000 kr sparret på en vogn der i DK sælges til omkring 115000
kr brugt! - jeg kan køre endog meget langt for at spare den sum inkl tage en
hvis risiko.

Mvh

Jens

Fra : Anja

Dato : 14-08-07 08:16

"Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kr brugt! - jeg kan køre endog meget langt for at spare den sum inkl tage

Hej

Da vi købte vores vogn dernede kørte vi hjem på den nummerplade som sad på.
Da vi så fik den danske nummerplade afleverede vi den hollandske og så
returnede politiet den. Det skal lige siges at min svigerfar tog imod os i
Rødby hvor han havde hentet en prøveplade til os.

Anja

Fra : Jens

Dato : 14-08-07 20:55

"Anja" <salg(spam)@holdum.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> returnede politiet den. Det skal lige siges at min svigerfar tog imod os i
> Rødby hvor han havde hentet en prøveplade til os.

Så det du siger er at det er lovligt at køre med en alm. Hollandsk
nummerplade i Holland og Tyskland!

Det lyder jo nemt!

Mvh
Jens

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 16-08-07 18:43

"Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i en meddelelse

> Så det du siger er at det er lovligt at køre med en alm. Hollandsk
> nummerplade i Holland og Tyskland!
>
> Det lyder jo nemt!

Det var nu ikke helt sådan jeg læste indlægget. Jeg kunne ikke tænke mig at
blive stoppet i Tyskland og få beskad på at fortsætte uden min nye cv, men
indrømmet så er der nok ikke den store risiko for at de ser både bilens
forreste nummerplade og campingvognens.

Steen.