Erfaring med LMC
Fra : Frank

Dato : 12-08-07 22:38

Hej

Vi overvejer at købe en årg.2004 LMC 520 HTE Favorit, men har ingen
erfaring med LMC.

Nogen som har noget erfaring med kvalitet osv på denne model?

Mvh
Frank

Fra : Dan Andersen

Dato : 13-08-07 07:35

"Frank" <anders.and@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Nogen som har noget erfaring med kvalitet osv på denne model?
>
> Mvh
> Frank
> Ikke specielt med denne model, men har MEGET gode erfaringer med LMC. De
> er lavet af gode materialer og så holder de værdien rimeligtgodt.. Købte
> en 1991 model i 1994 - brugt af en privat for 46.000 kr. LMC 495TK -
> monterede Trumavent og elpatron i TRUMAEN for ca. 8.000 kr. Fik 31.000 kr
> fr den ved køb af en ny LMC, så det var et rimelig lavt værditab. Men
> bortset fra det er lister af ægte træ og det betyder bl.a. at hængsler mv
Jeg kan kun anbefale LMC. Personlig har jeg en subjektiv rangliste af de
forskellige mærker i hovedet, men den il sikert skabe såmeget ravage her i
NG, at jeg holder den for mig selv - men kig ellers ind til forskellige
forhandlere og se forskellen - den er der!

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen

Fra : Bent

Dato : 13-08-07 10:33

Hej Frank

Som Dan Andersen har vi selv fået gode erfarringer med LMC.
Vi har denne vogn du har set på, men det eneste som vil være en rigtig god
ide´vil være at du får hjulene afbalanceret, og hvorfor, vi købte vores i
2006 køte så en tur til sydfrankrig, den tværvæg der er ved tv bordet gik
løs af vægen blev rep. for det ikke skulle ske igen fik jeg hjulene
afbalanceret og en sidegevinst var sikke rolig den opførte sig bagved bilen.
I år har den været ude på en tur til syd europa godt km. 8000, og det har
været en optimal oplevelse med den indretning. Nu komme den så ud inden
længe på en tur på ca.km. 5000 hvilket vi glæder os til.
Vi har haft mange forskellige vogne. bl. Tappert, Wilk. mfl. men den her er
den vi er blevet mest glade for.

Bent

Fra : Frank

Dato : 13-08-07 18:51

Tak for inputs. Det lyder jo godt at den fornemmelse vi umiddelbart selv
har lyder til at holde stik.. Tror bare vi slår til på den vogn.

Mvh
Frank

Fra : Bent

Dato : 14-08-07 12:32

Hej Frank

Jeg har et par små tips hvis du køber en vogn med toilet i bagenden, når man
som vi kører meget med vognen har den det lille problem at tøjet på
hylderne. og de ting der er i toilet skabet vil falde ud når man åbner
lågerne, og tøjet skrider ned fra hylderne når man bremser.
Det har jeg løst på denne måde, se de små gelændere på hylden over
håndvasken de kan købes magen til i et byggemarked bare kraftigere til skabe
(Håndtag) dem har jen anskaffet 6 stk af og monteret 2 stk. på hver hylde
målt ud så der er lige meget afstand mellem dem og væggen (3 x afstand)
Toilet skabet har ja anskaffet noget acryl i ca. 3cm bredde og i fuldlængde
og limet med en passende lim på indersiden sadan der bliver ca. 2cm. luft
(rengørring af hylde) andet kan også bruges. det kunne jo være du kunne få
forhandleren til at lave det i handlen.
under alle omstændigheder vil du du få fred for fruens kommentarer.