MS Windows
briani 27239
Rigtig irriterende print problem
Fra : Ukendt

Dato : 14-08-07 03:10

Hvordan får jeg printet denne pdf ud:
http://www.orestad.dk/orestadskort2006_final.pdf (4,5 Mb)

Hvis jeg printer på alm. A4 papir, bliver teksten for lille. Kan man ikke
printe dele af kortet ud, så det til sidst fx. består af 5-6 A4 sider?
Kan man mon det i Adobe Acrobat (man kan ikke i Acrobat Reader)?

MVH Steen

Fra : urlex

Dato : 14-08-07 07:12

On 14 Aug., 05:10, "Steen F." <steenSNABELAsteenmartin.dk> wrote:
> [...]
> printe dele af kortet ud, så det til sidst fx. består af 5-6 A4 sider?
> Kan man mon det i Adobe Acrobat (man kan ikke i Acrobat Reader)?

Sagtens ! Jeg har Acrobat brug funktionen Document->crop pages til at
danne nogle filer, giv dem navne eks. v (venstre) m (midten) h (højre)
du må først gemme filen og bagefter udprinte, sådan gør jeg altid
vh urlex

Fra : urlex

Dato : 14-08-07 07:23

On 14 Aug., 09:11, urlex <rolex6...@kokage.dk> wrote:

> [...]
> danne nogle filer, giv dem navne eks. v (venstre) m (midten) h (højre)
> du må først gemme filen og bagefter udprinte, sådan gør jeg altid

Jeg har lige prøvet, du skal huske at gøre side 1 færdig og derefter
side 2, så får du 6 filer, som jeg med endelsen:
_v_1 og _m_1 og _h_1 (det var side 1) og _v_2 og _m_2
og _h_2 (det var side 2)
kan udprinte og klistre sammen hvis du vil
vh urlex

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-08-07 08:04

Steen F. wrote:
> printe dele af kortet ud, så det til sidst fx. består af 5-6 A4 sider?
> Kan man mon det i Adobe Acrobat (man kan ikke i Acrobat Reader)?

PDF Tools kan (det er også billigere end Acrobat).

Jesper Poulsen

Fra : Max

Dato : 14-08-07 08:46

Hej

> [...]
> ikke printe dele af kortet ud, så det til sidst fx. består af 5-6 A4
> sider? Kan man mon det i Adobe Acrobat (man kan ikke i Acrobat

Adobe Reader 7 kan uden problemer, Zoom ind på det område
du vil have udskrevet og vælg Udskriftområde til Aktuel visning.

--
Mvh Max