MS Windows
briani 27239
Vista og Brother HL 1430
Fra : Hans

Dato : 13-08-07 18:11

Ken nogen hjælpe med en driver til en Brother HL 1430 under Vista Ultimate ?

Mvh.
Hans

Fra : Hans

Dato : 13-08-07 19:00

"Hans" <hans@duerikke.dk> skrev i en meddelelse
> Ken nogen hjælpe med en driver til en Brother HL 1430 under Vista Ultimate
> ?
>
> Mvh.
> Hans

Hvad er der galt med den, der følger med Ultimate?

Fra : Hans

Dato : 13-08-07 20:30

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i meddelelsen

> Hvad er der galt med den, der følger med Ultimate?
Så er der noget jeg har misset - når jeg går ind i "tilføj printer" er der
valg mellem Windows update (hvor den ikke er med på listen) og "har
diskette".
Hvor finder jeg de andre ?

Mvh.
Hans

Fra : Hans

Dato : 13-08-07 20:35

> [...]
> Så er der noget jeg har misset - når jeg går ind i "tilføj printer" er der
> valg mellem Windows update (hvor den ikke er med på listen) og "har

Hvis du er lidt tålmodig på billedet med de to knapper, dukker der vel et
par tusinde printere op, inkl Brother HL-1430...

Fra : Hans

Dato : 13-08-07 21:03

> "Hans" <hans@duerikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du er lidt tålmodig på billedet med de to knapper, dukker der vel et
> par tusinde printere op, inkl Brother HL-1430...

Har nu ventet i 10 min - der kommer ikke mere ??

hans

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-08-07 22:05

"Hans" <hans@duerikke.dk> skrev :

>Har nu ventet i 10 min - der kommer ikke mere ?

En søgning på Google giver da et resultat,
http://www.google.dk/search?num=30&hl=da&q=Brother+HL+1430&meta=
og så nr, to leder til
http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public/eu/dk/da/dlf/download_index.html?reg=eu&c=dk&lang=da&prod=hl1430_eu&type2=-1&os=all&flang=all&dlid=

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Hans

Dato : 14-08-07 12:18

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen
> En søgning på Google giver da et resultat,
> [...]
Tusind tak - der er altså nogen der er bedre end andre til det med at
"Google"

Hans.

P.s.
Ved du hvorfor der ikke kommer den liste op med alla printere ?

Fra : Hans

Dato : 14-08-07 13:41

"Hans" <hans@duerikke.dk> skrev i meddelelsen
> Tusind tak - der er altså nogen der er bedre end andre til det med at
> "Google"
>
> Hans.
Nå - jeg jublede vist for tidligt.

Når jeg installerer printer kommer vista til sidst og siger:
Printerdriver blev ikke installeret.
Handlingen kunne ikke udføres ( fejl 0x000003e6)

Hvad er nu galt ?

Mvh.
Hans

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-08-07 21:12

Hans wrote:
> Ken nogen hjælpe med en driver til en Brother HL 1430 under Vista Ultimate ?

Det er ikke sikkert at den er understøttet af Vista. Der er mange nyere
HP-printere som ikke er supporterede (og ikke bliver det).

Jesper Poulsen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-08-07 22:06

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> skrev :

>Det er ikke sikkert at den er understøttet af Vista. Der er mange nyere
>HP-printere som ikke er supporterede (og ikke bliver det).

Og hvad har det med spørgsmålet at gøre?

Konkluderer du, at det samme gælder for Brother eller?

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-08-07 22:59

Kerim Ellentoft wrote:

> Konkluderer du, at det samme gælder for Brother eller?

Det var en mulighed. Jeg kender ikke noget til hverken Brother eller
Vista. Men jeg ved at få år gamle HP-printere ikke bliver understøttet i
Vista.

Jesper Poulsen

Fra : Hans

Dato : 13-08-07 22:57

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Og hvad har det med spørgsmålet at gøre?
>
> Konkluderer du, at det samme gælder for Brother eller?

Vista indeholder drivere til ca. 200 Brother-printere...

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-08-07 07:59

Hans wrote:

> Vista indeholder drivere til ca. 200 Brother-printere...

Og adskillige HP-printere. Derfor er der alligevel printere der ikke er
supportet eller er mangelfuldt supportet (feks. en fotoprinter der ikke
kan udskrive i mere end 600dpi).

Jesper Poulsen