MS Windows
briani 27239
xp menulinie bliver mindre
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-08-07 10:23

Hej

jeg har et lidt underligt problem, har i xp valgt at sætte menulinien
på højkant i højre side, pga widescreenskærm. og hvis jeg sætter den i
passende bredde, så bliver menulinien mindre hvor hver start af
maskinen.

Menulinien er låst til taskbar, men alligevel bliver den mindre.

Nogen der ved hvad der er galt?

menulinien ser sådan ud her, når den er skrumpet det første del ind
http://img20.imageshack.us/img20/8315/dumpgq4.png

Mvh. Bjarke

Fra : Ole C

Dato : 12-08-07 12:12

Bjarke Hansen skrev blandt andet:

> [...]
> maskinen.

> menulinien ser sådan ud her, når den er skrumpet det første del ind

Så vidt jeg kan se har du da linien i venstre side
Jeg har ikke nogen egentlig løsning, men måske det hjælper hvis du nøjes med
at sætte maskinen i Standby eller Dvale....

--
vh
Ole C.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-08-07 13:42

On 12 Aug., 13:12, "Ole C" <o...@fjerndettetdcadsl.dk> wrote:

> Så vidt jeg kan se har du da linien i venstre side
Jojo

men den bliver mindre og mindre... den har været skrupet helt ind til
så man nærmest ikke kan trykke start.

> Jeg har ikke nogen egentlig løsning, men måske det hjælper hvis du nøjes med
> at sætte maskinen i Standby eller Dvale....

Det er nu også normalt den bare kommer i stdby.. meen den skal jo
slukkes engang imellem.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 13-08-07 07:27

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> med
> at sætte maskinen i Standby eller Dvale....

Det er nu også normalt den bare kommer i stdby.. meen den skal jo

Det er måske det, der er problemet. Det der dvale og standby husker nogle
ændringer og
default/standard bliver aldrig genindlæst. Du kan jo trække rundt med
menuerne. Systray har jeg i bunden.

--
Ole