Ajax virker ikke i IE men gerne i FF
Fra : LaLLe

Dato : 13-08-07 21:04

Ja har lavet mig lidt ajax efter at have fanget hvordan det fungerede og det
virker som sådan også fint hvis man browser med firefox, men så snart man
springer på med IE6/7 så går den selv ind og melder fejl. Jeg er næsten
sikker på at det er fordi IE ikke er i stand til at læse de javascript
variabler men forstår ikke hvorfor.

Siden ligger på: http://www.stalkerzone.dk/?id=dyseberegner
http://pastebin.com/f67e9dd61 ligger selve koden af siden, og jeg ved
godt at ajax funktionen sender det til en anden fil men det er 100% magen
til den kode som der ligger oppe toppen hvor den også fanger variablerne.

På dk.edb.webdesign.serverside.php fik jeg dette svar:

Du sender dine xmlsvar som contenttype text/html - så knækker IE. Du
skal sende dem som text/xml.

Og ud fra hvad jeg kan se af min kode kan jeg ikke lige lure hvordan jeg
laver det om hvis det er problemet.

Nogle gode hints eller idéer til hvordan jeg får det rettet til så det også
virker i IE6/7.

På forhånd tak

LaLLe