Åbne en blokeret fil (vedhæng) i Vista?
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 12:30

Windows har blokeret for nogle jpg-filer i en modtaget mail. Hvordan ophæver
jeg blokeringen?

Mvh.
Annelise

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 12:45

Da jeg fik støvet af i topetagen, fandt jeg selv ud af nedenstående problem!

Hilsen
Annelise

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-08-07 13:30

Annelise wrote:

> Da jeg fik støvet af i topetagen, fandt jeg selv ud af nedenstående problem!

Hvordan gjorde du så?

Jesper Poulsen

Fra : Ulvir

Dato : 13-08-07 18:16

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen

> Hvordan gjorde du så?

Åbne Windows Mail.

Klik på Funktioner, derefter Indstillinger.

Klik på Sikkerhed og fjern fluebenet hvor der står 'Tillad ikke, at
vedhæftede filer, der muligvis kan indeholde virus, gemmes eller åbnes.'
Derefter klik på OK.

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 21:09

Hej Jesper

Jeg trykket på "Hjælp" og fulgte vejledningen.

Jeg svarede også på din mail, men der er vist gået kuk i afsendelsen. Jeg
kan se at "Ulvir" har givet dig opskriften .

Hilsen
Annelise
____________________________________

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-08-07 22:55

Annelise wrote:

> Jeg svarede også på din mail, men der er vist gået kuk i afsendelsen. Jeg

Min mail?

> kan se at "Ulvir" har givet dig opskriften .

Det var mere af hensyn til andre i gruppen. Det er god netikette at
komme med løsningen, når man finder den selv.

Apropos netikette. Gidder du at læse og lære lidt her:

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-07 10:49

> Det var mere af hensyn til andre i gruppen. Det er god netikette at komme
> med løsningen, når man finder den selv.

Det prøvede jeg så på, men der gik altså kuk i afsendelsen.

> Apropos netikette. Gidder du at læse og lære lidt her:
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

> Mvh Jesper Poulsen

Jeg har læst - og forhåbentlig lært!

Hilsen
Annelise

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 21:16

Trykket på "Hjælp", og fandt opskriften!

Hilsen
Annelise