Skærm går pletvis i sort
Fra : BJ Denmark

Dato : 13-08-07 13:00

En skærm på en PC går med mellemrum (nogle gange timer, andre gange dage) i
sort i 1-3 sekunder, hvorefter den kommer igen.

Har prøvet at bytte rundt på to skærme, men problemet blev på PC'en
(Problemet lå ikke i skærmen).

Har sat en UPS på PC'en for at sikre mod udsving i strømmen, dog uden at det
hjalp.

Hvad ville I sætte pengene på, at der var galt?

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot" får
nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-08-07 13:16

BJ Denmark wrote:
> [...]
> sort i 1-3 sekunder, hvorefter den kommer igen.
> Har prøvet at bytte rundt på to skærme, men problemet blev på PC'en

Grafikkortet eller Windows. Prøv med et andet grafikkort eller prøv med
Ubuntu Linux Live-CD.

Jesper Poulsen