Installation af HD
Fra : Bianca 27

Dato : 12-08-07 15:30

Ja så er jeg her igen

Jeg har en maxtor 10 på 200 gb liggende, fik den aldrig til at fungere
på den gamle maskine så den har aldrig kørt. Nu tænkte jeg så at den
så skulle i min ny pc - som jeg har købt idag

Men nej - min nye pc kan også kun se 31gb på disken - hvad gør jeg
galt - har prøvet alle mulige jumper settings - men intet hjælper

Kunne godt bruge de 200 på en separat disk

hjælp

vh Henrik

Fra : Mads

Dato : 12-08-07 16:20

On Sun, 12 Aug 2007 07:30:07 -0700, Bianca 27 <henrik@bianca27.dk>
wrote:

>Men nej - min nye pc kan også kun se 31gb på disken - hvad gør jeg
>galt - har prøvet alle mulige jumper settings - men intet hjælper

Check jumperne bag på disken igen.
Der sidder sikkert en jumper på CLJ, jeg mener det er de to pins
yderst til højre. Hvis de er jumpet, så ser BIOS drevet som 32GB,
så fjern den jumper og prøv at formattere drevet igen.

mvh Mads

Fra : Bianca 27

Dato : 12-08-07 18:08

har prøvet alt

Fra : Ole C

Dato : 12-08-07 18:49

Bianca 27 skrev blandt andet:

> har prøvet alt

....bortset fra det der virker...

--
vh
Ole C.

Fra : Mads

Dato : 12-08-07 20:51

On Sun, 12 Aug 2007 10:07:49 -0700, Bianca 27 <henrik@bianca27.dk>
wrote:

>har prøvet alt

kig igen. Måske der sidder noget og kortslutter de to pins.

Fra : Bianca 27

Dato : 14-08-07 16:34

> kig igen. Måske der sidder noget og kortslutter de to pins.

Nej
Måske disken bare ikke virker

et klogt hoved er velkommen på adressen og løse mysteriet

vh Henrik

Fra : Mads

Dato : 14-08-07 21:02

On Tue, 14 Aug 2007 08:34:22 -0700, Bianca 27 <henrik@bianca27.dk>
wrote:

>et klogt hoved er velkommen på adressen og løse mysteriet

Gerne, men man har jo ikke addressen.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-08-07 21:18

Bianca 27 <henrik@bianca27.dk> crashed Echelon writing

> Men nej - min nye pc kan også kun se 31gb på disken - hvad gør jeg
> galt - har prøvet alle mulige jumper settings - men intet hjælper

Hvordan se de 31GB?

Som partition eller hele disken?

--
Bjarke Andersen

Fra : Bianca 27

Dato : 14-08-07 21:18

On 14 Aug., 22:02, Mads <M...@nospam.nothanks.com> wrote:

> Gerne, men man har jo ikke addressen.

Kan starte med at sige det er i Holstebro

Fra : Mads

Dato : 14-08-07 22:30

On Tue, 14 Aug 2007 13:17:44 -0700, Bianca 27 <henrik@bianca27.dk>
wrote:

>Kan starte med at sige det er i Holstebro

OK, så er det lidt for langt for mig. Sorry.