Paris - igen
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 12-08-07 10:03

Hej rejsevenner

Vi er nået frem til selv at booke flyrejse og hotel.

Har I nogle gode tips til "egen-planlægning" samt valg af flyselskab (fra
Jylland) og hotel?

Tak for svarene!

- Jensby

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 13-08-07 05:37

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tak for svarene!
>
> - Jensby
>
>Sterling fra billund lufthavn er et godt bud

Hilsen pernille
Besøg vores hjemmeside. Alt om vores rejser på 6 kontinenter.
Netop opdateret med vores jorden-rundt 2007-tur
www.pernille-kennet.dk

Fra : Bjarne

Dato : 13-08-07 08:12

Jan Bang Jensby skrev:
> Hej rejsevenner
>
> Vi er nået frem til selv at booke flyrejse og hotel.
>
> Har I nogle gode tips til "egen-planlægning" samt valg af flyselskab (fra
> Jylland) og hotel?

Vil bare lige nævne, at man også kan komme fra Jylland til Paris på en
mere komfortabel måde med futtog.

Det gjorde jeg for et par år siden, først til Köln og videre med Thalys.

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 18:07

Hvilken hotelstandard sigter i efter?

Mvh

Casper

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 13-08-07 18:12

"Casper & Trine" skrev

> Hvilken hotelstandard sigter i efter?

2-3 stjerner.

Der skal være bad og toilet ifm. værelset - og der må meget gerne være et
tv.

- Jensby