Biltema/kompressionstester?
Fra : Frank og Gerdur

Dato : 12-08-07 09:25

Er der nogen herinde der bor i bekvem afstand af en af de to biltema
butikker, som kunne tænke sig at hjælpe mig ved at købe en
kompressionstester og sende den til mig. jeg overfører selvfølgelig pengene
på forhånd. det skal siges at jeg kører på en Yamaha xs 650 fra 83 der snart
runder 40.000km så jeg vil føle mig langt mere tryg ved at eje en
kompressionstester, bare sådan for en sikkerheds skyld .
håber at der nogen der kan hjælpe mig med dette lille problem.

Frank

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 09:26

"Frank og Gerdur" <gerdur@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en kompressionstester, bare sådan for en sikkerheds skyld .
> håber at der nogen der kan hjælpe mig med dette lille problem.

Det ka' jeg godt, skal til Næstved i løbet af ugen, så send mig din adresse
samt det _rigtige_ biltema nr: på den tester du vil ha

dhp(snabela)dalbynet.dk

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 13-08-07 13:39

On Sun, 12 Aug 2007 10:25:20 +0200, Frank og Gerdur wrote:

> [...]
> kompressionstester, bare sådan for en sikkerheds skyld .
> håber at der nogen der kan hjælpe mig med dette lille problem.

Kan man ikke bestille den online og få dem til at sende den?

Fra : Studo

Dato : 13-08-07 15:34

Kasper Nordal Lund wrote:
snip

> Kan man ikke bestille den online og få dem til at sende den?
Nix. Det er de holdt op med for ret lang tid siden.

Skørt egentlig, for de har mange varer som ikke bare lige er til at finde
andre steder, når man tager pris/kvalitet ind i beregningen.

Og med bare to butikker i landet, så er vi mange der har langt.

Fra : Frank og Gerdur

Dato : 14-08-07 08:33

Ja det er et lidt mærkeligt koncept med ikke at ville sende varene, har haft
ringet til dem???
men anyway, så er det jo godt at man kan komme i kontakt med folk gennem den
news gruppe, der er villige til at hjælpe.

Frank

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-08-07 09:06

Frank og Gerdur wrote:
> Ja det er et lidt mærkeligt koncept med ikke at ville sende varene, har haft
> ringet til dem???

Mon ikke de svenske ejere ser den danske del som en parantes - hvis
svensken kan køre efter stumperne, så kan dansken også. Det er ikke
nogen helt enkelt sag at skifte koncept fra varehuse til e-handelslager.

--
vh
Torben