Foto
IBM760 5420
Teil 3020
fremkaldelse af digital fotos til ca 14x14~
Fra : Kim Schulz

Dato : 11-08-07 13:21

hejsa,
jeg skal have fremkaldt en bunke digital billeder til brug i størrelse
14x14cm og vil derfor høre om nogen kender til steder hvor der kan
fremkaldes i ca det mål. Gerne til en rimelig pris.
Alternativt så noget med 15xNoget-større så jeg selv kan skære til.

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Peter Holm

Dato : 11-08-07 19:04

Kim Schulz wrote:
> [...]
> fremkaldes i ca det mål. Gerne til en rimelig pris.
> Alternativt så noget med 15xNoget-større så jeg selv kan skære til.

20x30cm hos pixum til kr. 5,20/stk.

Mvh
Peter

Fra : hh

Dato : 11-08-07 19:30

Hos FotoGerlach i Aalborg,
Der kan du få hvilken som helst billedestørrelse,
lav filen i de cm du skal bruge billedet i og i 300 dpi Srgb og mail til

aalborg@photocare.dk

så klarer de resten

kai

Fra : Søren Reinke

Dato : 11-08-07 20:12

hh wrote:
> [...]
> fremkaldes i ca det mål. Gerne til en rimelig pris.
> Alternativt så noget med 15xNoget-større så jeg selv kan skære til.

Hej Kim

Dette er off topic, men tag lige og kig her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Scoville_scale

Din chili styrke skala fortæller ikke hele sandheden om hvilken chili
der er stærkest.

Den du mener er stærk, er jo blid som et jordbær i forhold til:
http://en.wikipedia.org/wiki/Naga_Jolokia_pepper

Velbekomme.

p.s. Fedt site :)

/Søren

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-08-07 20:02

http://www.digifotopriser.dk/

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : penta@panto.com

Dato : 12-08-07 12:32

Udmærket ide med prisoversigt. Det ser dog ikke ud til at der er opdateret
det sidste år.
Men man kan jo selv checke butikkerne på listen.

venligst
tomov

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-08-07 13:58

penta@panto.com wrote:
> Udmærket ide med prisoversigt. Det ser dog ikke ud til at der er
> opdateret det sidste år.

Det havde jeg så ikke lige checket

Tidligere var det en rigtig god oversigt, men jeg er da enig i at nytten
begrænses noget, hvis den ikke længere opdateres.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-08-07 20:16

On Sat, 11 Aug 2007 21:12:14 +0200
Søren Reinke <soren@REMOVE.reinke.dk> wrote:

> [...]
> der er stærkest.
>
> Den du mener er stærk, er jo blid som et jordbær i forhold til:

Kig lidt mere på siden. Naga Jolokia/Naga Morich er nævnt flere steder
(nyheder, forum mm)- den er dog kommet efter artiklen med skalaen blev
tilføjet.

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-08-07 20:19

On Sat, 11 Aug 2007 20:30:08 +0200
"hh" <logstrup@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
> Der kan du få hvilken som helst billedestørrelse,
> lav filen i de cm du skal bruge billedet i og i 300 dpi Srgb og mail

Kan jeg ikke bare smutte forbi, nu hvor jeg bor i nærheden? Hvor i
aalborg ligger det?

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-08-07 20:52

> [...]

> der er stærkest.
>
> Den du mener er stærk, er jo blid som et jordbær i forhold til:

Så er artiklen opdateret

(og så skal jeg nok holde mig on-topic igen)

Fra : Kim Schulz

Dato : 12-08-07 11:44

On Sun, 12 Aug 2007 12:41:31 +0200
Dennis Kruse <dghk03@hst.aau.dk> wrote:

> Algade 39
> lige overfor Budolfi kirke.

takker. Der vil jeg smutte forbi i den kommende uge.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 14-08-07 19:04

Billedebutikken.dk

De har 15x21

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.