ferie
Fra : SB

Dato : 11-08-07 21:20

Ved ikke om det hører ind i den her gruppe, men har da lidt med fritid og
camping at gøre

Nogen der ved hvad tid den tyske "industriferie" slutter, vil på camping ved
hansapark, men gider ikke at stå i kø i 45 min. ved hver forlystelse inde i
parken, så vil vente til tyskerne igen er mødt på jobbet

Søren

Fra : N. Lindhard

Dato : 12-08-07 08:56

SB wrote:
> [...]
> hansapark, men gider ikke at stå i kø i 45 min. ved hver forlystelse inde i
> parken, så vil vente til tyskerne igen er mødt på jobbet

Der er ingen fælles industriferie i Tyskland. Hver delstat kan have sin
egen.

Fx: Industrieferien Baden-Württemberg

30.07. - 17.08.2007
28.07. - 14.08.2008

Nic

Fra : SB

Dato : 12-08-07 09:38

"N. Lindhard" <nl@dksl.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ingen fælles industriferie i Tyskland. Hver delstat kan have sin
> [...]

jo jo var jeg godt klar over
men på et eller andet tidspunkt er de vel alle færdige med at holde ferie
der nede

Søren

Fra : joke

Dato : 12-08-07 11:09

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> jo jo var jeg godt klar over
> men på et eller andet tidspunkt er de vel alle færdige med at holde ferie

prøv evt. at skrive til hansa park om hvornår de vil anbefale at i besøger
parken med hensyn til få besøgende.

hilsen

Johnny

Fra : SB

Dato : 12-08-07 17:50

"joke"
<jkp6670fjernes_ihatespamhaderspam_fjernes@hotmail.local_aendrestil.com>
skrev i en meddelelse news:46bedc2e$0$4175$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> "SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> prøv evt. at skrive til hansa park om hvornår de vil anbefale at i besøger
> [...]

God ide

Gør jeg da, de ved vel hvad tid der ikke er det store "run" på

Søren

Fra : HSLK

Dato : 12-08-07 14:14

Den 11-08-2007, skrev SB:
> [...]
> hansapark, men gider ikke at stå i kø i 45 min. ved hver forlystelse inde i
> parken, så vil vente til tyskerne igen er mødt på jobbet

Hejsa

Vi var der nede i uge 29 og vi opleve ikke store køer nogle steder.

Knus Henriette.

Fra : SB

Dato : 12-08-07 17:51

"HSLK" <bankehytten@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa
>
> Vi var der nede i uge 29 og vi opleve ikke store køer nogle steder.
>
> Knus Henriette.

længe til uge 29 igen, ville der ned i år
troede egentlig at danskerne var rykket ind på det tidspunkt

Søren

Fra : Anette

Dato : 12-08-07 18:04

SB wrote:
> [...]
> camping ved hansapark, men gider ikke at stå i kø i 45 min. ved hver
> forlystelse inde i parken, så vil vente til tyskerne igen er mødt på

sakset fra fdm.dk
Skolerne holder 6-7 ugers ferie i tiden fra ultimo juni til medio september.
De forskellige "Bundesländer" skifter med perioderne. Industriferie afholdes
i hele juli og de tre første uger af august.
/ Anette

Fra : SB

Dato : 12-08-07 22:01

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse

> [...]
> september. De forskellige "Bundesländer" skifter med perioderne.
> Industriferie afholdes i hele juli og de tre første uger af august.

takker

så venter jeg bare til september med at trille der ned, kan også være vejret
er gået i "sommer mode" til da

Søren

Fra : Dan Andersen

Dato : 12-08-07 22:17

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen

Fra : Anette

Dato : 12-08-07 23:10

Dan Andersen wrote:
> [...]

Nej - desværre. Det var præcis det jeg forsøgte at finde til SØren.
Jeg ved jeg har set det et eller andet sted, men pokker ta' det om jeg kan
finde det.
Måske står det i bogen Europa-guiden?

/ Anette

Fra : Allan Gensch

Dato : 13-08-07 09:31

Her er en kalender hvor du kan se hvornår det er ferie
http://www.feiertage-newsletter.de/ferien-kalender/schulferien-2007.html

Fra : SB

Dato : 13-08-07 12:53

"Allan Gensch" <arg@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Her er en kalender hvor du kan se hvornår det er ferie
> http://www.feiertage-newsletter.de/ferien-kalender/schulferien-2007.html

Mange tak for det, det link bliver gemt, kan jo ved at rette i det også se
hvad tid der er ferie næste år

Så triller der ned i uge 33 hvis da ikke det er det sædvanlige sommervejr på
til den tid

Søren