Egenvægt CV
Fra : Bjarne Toft Madsen

Dato : 11-08-07 16:41

Jeg har forstået det således, at der kan være en ubehagelig stor
forskel mellem fabriksopgivet egenvægt og faktisk egenvægt på en CV.

Som relativ ny campist og hermed CV-ejer finder jeg det vil være
betryggende at tage en tur til den "Kongelige Vejer og Måler" for at
være sikker.

Såvidt jeg har forstået koster det kun ca. kr. 150.

Men det tager flere timer med at rigge til og fra inkl. køretid.

Jeg kunne derfor foreslå, at de af jer, der har været igennem turen
lige sender en meddelelse om resultatet inkl. forudsætninger (hvilken
vogn - hvad var der i vognen o.s.v.)

Personligt er jeg interesseret i resultatet for en Adria Adora 542 UT
årgang 2006. (Fabriksopgivet egenvægt 1025 +- 5%)

Mvh
Bjarne Toft