MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Når man køre en repration af windows hvad
Fra : Jane

Dato : 11-08-07 15:56

Hvad gør man så når det hele er gennemført og man nåt til "Tak fordi du
valgte XP nu mangler der kun nogle få minnutter til at konfiggurer windows
klik næste. Men alt er frosset både mus og tastatur, kan ikke klikke næste
eller andet, Hvad gør man så?

Jeg reset computeren men syntes nu, at den er laaang tid om at starte op,
skal Jeg virkelig køre en repration igen?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : kep

Dato : 11-08-07 16:35

"Jane" <nokvin@FjørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg reset computeren men syntes nu, at den er laaang tid om at starte op,
> skal Jeg virkelig køre en repration igen?

Hej
Har du udført reparationen korrekt
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4

kep

Fra : Jane

Dato : 11-08-07 16:46

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> wrote in

> "Jane" <nokvin@FjørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej
> Har du udført reparationen korrekt
Ja det har jeg da, hvad mener du?
Hvad har det at gøre med at l.... fryser?

Fra : kep

Dato : 11-08-07 16:56

> "kep" <kepFJERN@postkasse.net> wrote in

> Ja det har jeg da, hvad mener du?
> Hvad har det at gøre med at l.... fryser?

Den første betingelse for en vellykket reparation er
vel at at det er gjort korrekt.
Men du må undskylde, at jeg prøver at hjælpe
efter bedste evne.

Fra : John T.

Dato : 11-08-07 21:05

> Den første betingelse for en vellykket reparation er
> vel at at det er gjort korrekt.
> Men du må undskylde, at jeg prøver at hjælpe
> efter bedste evne.

Meget pænt sagt !!!!!
John T.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-08-07 16:48

On Sat, 11 Aug 2007 14:55:49 +0000 (UTC), Jane
<nokvin@FjørnDættehotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg reset computeren men syntes nu, at den er laaang tid om at starte op,
>skal Jeg virkelig køre en repration igen?

Der er åbenbar problemer med maskinen - Og reparation af windows har
ikke hjulpet.

Så ligner det et hardware problem. Der er flere muligheder, men en syg
harddisk er et oplagt gæt.

Check harddisken med et 'Harddisk Diagnostic Tool' som Seatools. Den
slags finder du f.eks her: http://www.ultimatebootcd.com/

<mlr>

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 12-08-07 08:58

Michael Rasmussen wrote:

> Så ligner det et hardware problem. Der er flere muligheder, men en syg

Den bedste måde at eftervise et hardwareproblem på er at boot'e maskinen
på en Linux Live-CD, feks. Ubuntu. Giver det også problemer under Linux
er der defekt hardware. Og Linux er desuden bedre til at berette om
defekt hardware.

Jesper Poulsen

Fra : Jane

Dato : 12-08-07 16:46

Michael Rasmussen <mic@HaderSpamDou.dk> wrote in

> [...]
> harddisk er et oplagt gæt.
>
> Check harddisken med et 'Harddisk Diagnostic Tool' som Seatools. Den

Ja jeg ved snart ikke hvad det kan skyldes, for jeg har kørt en R på den
maskine før, uden den har frosset, og det var jo ved det aller sidste skilt
hvor jeg ikke kunne klikke næste, eller gøre noget andet, men det hele
virker tilsyneladende nu, og de fejl der var er også blevet rettet.

--
Venlig hilsen
Jane