Manual til Skanti VHF3000
Fra : Morten Klostergaard

Dato : 11-08-07 09:13

Hej,

Er der nogle af jer der kan hjælpe mig med at finde en manual til min Skanti
VHF3000, vhf-radio?

(Hvordan indstiller man scan channels?)

Mvh
Morten

Fra : Lars Schmidt

Dato : 14-08-07 08:21

Hej Morten
Jeg er i besiddelse af en sådan!
Har dsv ikke nogen scanner. kan evt kopiere til dig
hvis instilling af scan er det eneste kan du få instruks her
sejlerhilsen Lars

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 14-08-07 09:34

"Lars Schmidt" <lasc@besked.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Har dsv ikke nogen scanner. kan evt kopiere til dig
> hvis instilling af scan er det eneste kan du få instruks her

Hej Lars,

Det er kun indstilling af scan jeg har problemer med, resten kan jeg leve
uden at vide...

Så hvis du kunne lave en hurtig afskrift vil jeg blive glad.

Mvh
Morten, Aalborg

Fra : Lars Schmidt

Dato : 15-08-07 20:50

hej Morten
F. eks scan kanal 28, 6 og 59 :

Tryk "prog" "scan" 28 "scan" o6 "scan" 59 "prog"
så skulle den være der.
du får lige den efterfølgende tekst på engelsk:

the scan table can contain up to 10 channels. The first is called C0 and the
last C9
Each time you presss the scan key during programming, the "C" number is
incremented by 1 until C9
The "C" number is shown for 2 sekonds and then the channel number. You may
now enter a new channel no. or repress scan to go to the next "C" number.

When you are finished you press the prog key and the table is memorized.

to change a channel, use the scan key to step to the disered Cnumber. Enter
the new channel number, and then use the scan key to step to the end of the
table before pressing prog.

If you press the lock key, then the scan table is disabled and dualwatch
will be in effect until you re-enter the scan table programming.

note: If you regret any changes made, pressing the prioty channel key, will
break the programming saquence, and the table will remain unchanged.

Håber du kan bruge det til noget

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 16-08-07 13:45

"Lars Schmidt" <lasc@besked.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> Håber du kan bruge det til noget

Guld, så der lyder et "Taaaakkkkk...... " herfra.

Mvh
Morten