Polering af fælge - hvor??
Fra : BigMac

Dato : 10-08-07 16:48

hvor i danmark kan man få poleret sine alu-fælge, som for tiden er malet??

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-07 17:26

On Fri, 10 Aug 2007 17:48:23 +0200, BigMac wrote:

> hvor i danmark kan man få poleret sine alu-fælge, som for tiden er malet??

Det er et job for dig selv og skulle Du endelig finde en som vil gøre
det, så vil prisen fortælle dig, at det er et job for dig selv

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : BigMac

Dato : 10-08-07 19:28

meddelelse news:orrxgp3e6r1g.14jy3tz8rwk1w$.dlg@40tude.net...

> Det er et job for dig selv og skulle Du endelig finde en som vil gøre
> det, så vil prisen fortælle dig, at det er et job for dig selv

jeg har set priser i tyskland på ca 200 euro - det vil jeg da gerne
betale...

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-07 08:28

"BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> hvor i danmark kan man få poleret sine alu-fælge, som for tiden er malet??

Prøv Al-slib http://www.alslib.dk/

Har ingen ide om priser, men du kan jo kikke på det.

Bimmer

DR650 Dakar

Fra : BigMac

Dato : 11-08-07 10:41

"Cool Cat" <k.c.multi snabela tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> skrev i en meddelelse
>

> Prøv Al-slib http://www.alslib.dk/
>
> Har ingen ide om priser, men du kan jo kikke på det.

takker Bimmer, dem vil jeg lige skrive til )

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-08-07 08:54

BigMac wrote:
> hvor i danmark kan man få poleret sine alu-fælge, som for tiden er malet??

Glasblæsning, slibning af kanter med efterfølgende polering - 800,- hos
Gladsaxe metalsliberi (for een fælg). Jeg kunne have brugt 3 dage uden
at komme i nærheden af deres resultat - 800,- er _billigt i den
sammenhæng. YMMV.

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-08-07 10:03

Torben Scheel skrev:

> [...]
> Gladsaxe metalsliberi (for een fælg). Jeg kunne have brugt 3 dage uden
> at komme i nærheden af deres resultat - 800,- er _billigt i den

*meget*
Sidste pris jeg kender til er 1100,-pr. styk, for polering af kanter -
men så ser det også godt ud.

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : BigMac

Dato : 11-08-07 10:06

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> *meget*
> Sidste pris jeg kender til er 1100,-pr. styk, for polering af kanter - men
> så ser det også godt ud.

kun for kanten....

jeg vil have poleret hele fælgen og begge fælge

Fra : Robert Andersen

Dato : 11-08-07 11:28

> jeg vil have poleret hele fælgen og begge fælge

Er det så ikke billigere at finde nogle uoriginale nye som er blanke i
forvejen ?

Og husk, at blankpoleret alu bliver ikke ved med at være flot og
blankpoleret...

Fra : JimR

Dato : 11-08-07 20:01

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> komme i nærheden af deres resultat - 800,- er _billigt i den sammenhæng.

Ja det er billigt, ved du hvordan de klarer at lave overgangen fra lakeret
til blankpoleret?

Jeg gad også godt få det gjort, det ser rigtig flot ud (og så har man noget
at polere på hver lørdag)

JimR
NTV

Fra : Armand

Dato : 12-08-07 00:55

"JimR" <look@www.radmer.dk> skrev i en meddelelse

> ........ ved du hvordan de klarer at lave overgangen fra lakeret til
> blankpoleret?

Dét er lakererens job, efterfølgende!

--
Armand.

Fra : JimR

Dato : 12-08-07 13:49

> "JimR" <look@www.radmer.dk> skrev i en meddelelse

> Dét er lakererens job, efterfølgende!
>
> --
> Armand.

Nå ja, selvfølgelig - lakereren, det er også mig!

Jim

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-08-07 16:12

JimR wrote:

> Nå ja, selvfølgelig - lakereren, det er også mig!

Du skal have fat i 3M blå tape til at dække kanten af - den er
gummiagtig og kan dermed formes selv på en skrå kant. Vælg en mørk
grunder hvis du kan, ellers kan den ses når du trækker tapen af den ikke
helt gennemhærdede lak. Resultatet kunne blive sådan her :
http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1538 (lakken er en 2K autolak i
silkemat).

--
vh