dæk køb hvor?
Fra : BigMac

Dato : 10-08-07 12:40

Hejsa

Hvor er det billigst at købe dæk som .f.ex. 280 Metzeler 18"

Fra : Lars Bo Johansen

Dato : 10-08-07 18:47

Prøv www.daekonline.dk

Mvh.
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 11:06

Eller her http://www.mynetmoto.com/

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 08:19

On Mon, 13 Aug 2007 12:06:02 +0200, Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:

> Eller her http://www.mynetmoto.com/

Ja hold da op, bestilt tirsdag formiddag, ind ad døren tordag morgen

Og så den lille detalje:

Den lokale pusher: 1 stk Conti Road Attack 180/55/17 Kr. 1.800,- monteret
på løst hjul.

Mynetmoto: 1 stk. Conti Road Attack 180/55/17 + 1 stk. Conti Road Attack
120/70/17 + 1 stk. forsendelse fra DE Kr. 1.701,-

Hvem var det der sagde at der ikke var noget at spare, nu vil jeg gå ud og
skifte bagdæk.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-08-07 09:39

Orla Pedersen skrev:

> [...]
> 120/70/17 + 1 stk. forsendelse fra DE Kr. 1.701,-
>
> Hvem var det der sagde at der ikke var noget at spare, nu vil jeg gå ud og

Omtrentlig det samme jeg gave sidst jeg bestildte i D

Hvem får du til at montere/afbalancere?
Special bongede mig for 450,- for to dæk inc. nye ventiler. :-/

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Rene Joergensen

Dato : 24-08-07 09:40

J.C.Kløve <jck@aats.dk> wrote:

> Hvem får du til at montere/afbalancere?

Et gæt vil lyde på at han selv gør det :-9

--
-René

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-08-07 09:52

Rene Joergensen skrev:

> Et gæt vil lyde på at han selv gør det :-9

Det ville være et godt bud - men, med den dækdimension vil _jeg_
foretrække en dynamisk afbalancering frem for en statisk, hvilket Orla
nok også ville overveje - derfor spørgsmmålet -)

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 10:54

On Fri, 24 Aug 2007 10:38:39 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> Hvem får du til at montere/afbalancere?
> Special bongede mig for 450,- for to dæk inc. nye ventiler. :-/

I mit ansigts sved, det tog en times tid at skifte bagdæk Afbalancering
? Hvorfor gøre det bedre end BMW = ingen afbalancering :-|

Nej, nu lader jeg lige dækket sætte sig, og så har jeg lovet at vise
"makita" frem for den lokale automekker, og så kaster vi nok hjulet på hans
sædvanlige bilhjuls-ting. Det er jo det smarte ved enkeltsvingerhjul

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-08-07 10:54

Orla Pedersen skrev:

> [...]
> "makita" frem for den lokale automekker, og så kaster vi nok hjulet på hans
> sædvanlige bilhjuls-ting. Det er jo det smarte ved enkeltsvingerhjul

he he
Super
Glæder mig til at høre om dine erfaringer med Road Attack

Ska du på Karoline Søndag?

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 14:49

On Fri, 24 Aug 2007 11:54:16 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> Ska du på Karoline Søndag?

Jeg er jo alligevel i området, så det tager jeg med

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-08-07 18:45

Orla Pedersen skrev:

> Jeg er jo alligevel i området, så det tager jeg med

er do på fyn???

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-07 07:16

On Fri, 24 Aug 2007 19:44:35 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> er do på fyn???

close, but no cigar !

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-08-07 07:57

Orla Pedersen skrev:

> close, but no cigar !

næ sæ'føli

Hils Kim

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-07 00:00

On Fri, 24 Aug 2007 11:54:16 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> Glæder mig til at høre om dine erfaringer med Road Attack

Baghjulsstepperiet, som jeg egentlig havde dømt til at være billig
Showa/måske tung kardan, er totalt forsvundet

Fra : Emil

Dato : 24-08-07 10:01

On Aug 24, 10:52 am, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
> Det ville være et godt bud - men, med den dækdimension vil _jeg_
> foretrække en dynamisk afbalancering frem for en statisk, hvilket Orla
> nok også ville overveje - derfor spørgsmmålet -)

Nu har jeg selv monteret et hav af dæk på mine banemaskiner og nogle
på min gademaskine, og de er alle afbalanceret i hånden uden nogen
problemer. Så jeg har mine tvivl om hvor vigtigt det er med en
dynamisk afbalancering.

Mvh.

Emil S. Hansen

P.S. Det er 120/60, 120/70, 160/55 og 180/55.

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 10:58

On Fri, 24 Aug 2007 09:00:31 -0000, Emil wrote:

> Så jeg har mine tvivl om hvor vigtigt det er med en
> dynamisk afbalancering.

> P.S. Det er 120/60, 120/70, 160/55 og 180/55.

Jeg tror at det kan være af betydning på 150 og bredere, det har det på
biler, men hvor mange mc-værksteder har en dynamisk afbalanceringsmaskine ?
Jeg har ikke set nogen :-/

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-08-07 10:58

Orla Pedersen skrev:

> Jeg tror at det kan være af betydning på 150 og bredere, det har det på
> biler, men hvor mange mc-værksteder har en dynamisk afbalanceringsmaskine ?
> Jeg har ikke set nogen :-/

special :-\

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 14:49

On Fri, 24 Aug 2007 11:58:00 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> special :-\

Ingen tvivl om at de har et fremragende værksted, med de nye detaljer, men
min og Ole's kemi går altså ikke sammen, det ender altid med at han
bebrejder mig et eller andet fuldkomment ligegyldigt. Jeg kender også folk
som kommer rigtigt godt ud af det med Ole. Udviser man ikke en bestemt
ydmyghed, så tænder han af, og det er mit liv for kort til. Alle andre i
forretningen opfører sig eksemplarisk, det burde Ole lære af, eller også
holde sig væk.

Orla Pedersen, som ikke er den eneste Ole ikke bryder sig om :-/

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-08-07 17:58

Orla Pedersen skrev:

> [...]
> ydmyghed, så tænder han af, og det er mit liv for kort til. Alle andre i
> forretningen opfører sig eksemplarisk, det burde Ole lære af, eller også

mjaaa jeg har så samme oplevelse - Ole kan være lidt tricky - derfor
kommer jeg der heller ikke så tit :-\ (=aldrig rigtig mere sårn)