Pc'en crasher :-(
Fra : JP

Dato : 08-07-01 11:51

Hejsa !!

Jeg har et "lille" prob med min pc, den har fået en tendens til at reset sig
selv eller bare fryse, når man sidder og arbejder. Problemmet opstår dog kun
når jeg køre win98 eller ME, hvis jeg kører 2K er der ingen problemmer. Men
sagen er den, at mange af de prog jeg køre med, ikke køre under 2K
Først trode jeg det var mit grafikkort, da den i starten kun slukkede
skærmen, uden mulighed for at billedet tilbage, medmindre man gav den en
reset. Så skiftede jeg grafikkort, hvilket ikke gjorde nogen forskel. Siden
er den så begyndt på overstående, med reset og ligende.
Jeg har også skiftet min strømforsyning, da jeg synes den lå med nogle meget
lave spændings værdier.
Selv synes jeg mest det ser ud til at det er min Cpu, men jeg synes lige jeg
vil høre jer ad først.
Håber i kan Hjælpe

Mvh
Jan Pedersen