MS Windows
briani 27239
google picasa [udskrivning af billeder]
Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 10-08-07 19:24

Kan det være rigtigt at man ikke kan bestemme rækkefølgen på de udskrevne
billeder.
Jeg vælger 4 stk. 9x13 billeder på et a4 ark

jeg har prøvet at ændre sortering så den feks ikke er efter dato , men det
hjælper heller ikke.

?

Fra : emj

Dato : 10-08-07 19:36

dann@invalidd.dk skrev:

>jeg har prøvet at ændre sortering så den feks ikke er efter dato , men det
>hjælper heller ikke.

Tag ved hvert enkelt billede og flyt det hen hvor du vil have det FØR
du vælger udskriv.

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 10-08-07 19:56

hvor skal jeg flytte dem hen ? hvis det er billed bakken du mener , så har
jeg lagt dem i den rækkefølge jeg vil have
men de ændre sig når jeg trykker udskriv.

?s

Fra : emj

Dato : 10-08-07 22:19

dann@invalidd.dk skrev:

>hvor skal jeg flytte dem hen ? hvis det er billed bakken du mener , så har
>jeg lagt dem i den rækkefølge jeg vil have
>men de ændre sig når jeg trykker udskriv.

Kan du ikke bare tænke som picasa?
Du kan jo se, hvordan programmet arbejder.

Billederne ligger i din billedbakke som
1-2-3-4
Picasa vælger
3 - 1