se logo i webadressen
Fra : Jele

Dato : 10-08-07 13:24

Hej NG

På mange sider ser man siden logo foran http://www,
hvordan laver man det?
Håber jeg har spurgt i korrekt NG.

M.v.h.
Jele

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 10-08-07 13:36

"Jele" <no@spammail.dk> posting:

>På mange sider ser man siden logo foran http://www,
>hvordan laver man det?

1. Lav en ico-grafikfil (fx http://www.degraeve.com/favicon/)
2. Indsæt den med
<head>
<link rel="shortcut icon" href="./favicon.ico" />
</head>

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 10-08-07 13:43

Den Fri, 10 Aug 2007 14:24:04 +0200 skrev Jele:

> Hej NG

> [...]

Søg på "favicon"

Karl Erik Christensen

www.ranunkelvej.com - www.ranunkelvej.com/sai/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-08-07 13:55

Jele wrote:

> På mange sider ser man siden logo foran http://www,

Det hedder et favicon

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/favicon.asp
http://html-faq.dk/1015.asp

> Håber jeg har spurgt i korrekt NG.

Det har du.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 10-08-07 14:06

Den Fri, 10 Aug 2007 14:54:34 +0200 skrev Erik Ginnerskov:

> Det hedder et favicon

> http://hjemmesideskolen.dk/scripts/favicon.asp
> http://html-faq.dk/1015.asp

> Det har du.

Hvad er lige dit formål med besvarelsen Erik?
Det er vist bare for at generere traffik til hjemmesideskolen - ikke.
Spørgsmålet var jo besvaret forlængst - du tilføjer ikke noget nyt.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-08-07 14:37

Karl Erik Christensen skrev:

> Hvad er lige dit formål med besvarelsen Erik?

Erik er en af de mest hjælpsomme personer der skriver her i
gruppen. Der er et par andre der også kunne fortjene at blive
fremhævet, men nu er det ham det drejer sig om.

> Det er vist bare for at generere traffik til hjemmesideskolen -

Jeg vil råde dig til at stikke piben ind. Der går mange år inden
du kan gøre dig håb om at nyde den samme respekt som Erik.

> Spørgsmålet var jo besvaret forlængst - du tilføjer ikke noget nyt.

Du ved ikke hvornår Erik sidst hentede post fra debatgrupperne.
Derfor ved du ikke hvad han har læst før han svarer. Du ved i
øvrigt heller ikke om ikke posten er forsinket på sin vej til
hans system.

--
Bertel

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 10-08-07 15:03

On 10 Aug 2007 13:05:44 GMT, Karl Erik Christensen
<karlerik@_NULL_ranunkelvej.com> wrote:

>Spørgsmålet var jo besvaret forlængst - du tilføjer ikke noget nyt.

Du svarede jo selv, hele 7 minutter efter at spørgsmålet allerede var
besvaret! Så hvor vil du hen med dit angreb?

/Brian
--
Creator of http://www.natart.dk
Webgalleri? http://www.brinch.it/webgal.asp

Fra : Per Rasmussen

Dato : 10-08-07 20:19

Karl Erik Christensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> Det er vist bare for at generere traffik til hjemmesideskolen - ikke.
> Spørgsmålet var jo besvaret forlængst - du tilføjer ikke noget nyt.

Det komiske er at Erik tilfører denne tråd en vejledning til at lave
favicon med, mens du bare skriver søg på favicon.

Så du har "ret" Karl Erik du tilførte ikke tråden noget.

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 10-08-07 21:45

Den Fri, 10 Aug 2007 19:18:58 +0000 skrev Per Rasmussen:

> Det komiske er at Erik tilfører denne tråd en vejledning til at lave
> favicon med, mens du bare skriver søg på favicon.
>
> Så du har "ret" Karl Erik du tilførte ikke tråden noget.
>
> PerR

Næ du, det komiske er at alle "efteraberne" kommer med kommentarer.
Spørgeren spurgte hvordan og jeg fortalte ham at han kunne søge på den
korrekte benævnelse. Men her har mange jo behov for at fortælle hvor
"kloge" de er. Lad dog folk selv finde ud af hvordan.

Fra : Per Rasmussen

Dato : 11-08-07 00:13

> [...]
> korrekte benævnelse. Men her har mange jo behov for at fortælle hvor
> "kloge" de er. Lad dog folk selv finde ud af hvordan.

Jeg kan konkludere at du ikke har fattet noget af hvad der er foregået efter
Hej NG i første inlæg.