embed
Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 10-08-07 09:27

Hejsa
Jeg sidder og roder lidt med en hjemmeside, det er en side om min
svigersøn og en ven i USA, har i forbindelse med et lille firma de er
ved at starte.
www.sellerant.com

Jeg har hentet index.html koden og fået den til at validere, men der er
stadig et problem med "embed".
<embed src="main_hdr_flash.swf" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="545"
height="191" name="main_hdr_flash" align="middle"
allowscriptaccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash"
pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />

Kan dette laves med noget som validerer?.
Jeg syntes at det er for dårligt, at et firma som tager penge for at lave
hjemmesider,
ikke sørger for at siden validerer.

MVH Hans Otto

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 10-08-07 11:10

Embed er gammeldags så hvorfor vil du skifte til det i stedet for
object som er det korrekte at bruge i dag?

Med tanke på det store antal fejl på siden er det fint at du har fået
den til at validere.

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 10-08-07 13:07

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Embed er gammeldags så hvorfor vil du skifte til det i stedet for
> object som er det korrekte at bruge i dag?
>
> Med tanke på det store antal fejl på siden er det fint at du har fået
> den til at validere.

Hej Jens Peter
Tak for dit svar, det er ikke mig som har valgt at bruge "embed" da jeg ikke
har lavet siden, jeg ville kun se om jeg kunne rette koden, så min svigersøn
har
noget at komme rmed overfor ham der har lavet den.

jeg vil prøve med "object" som du anbefaler.

MVH Hans Otto

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-08-07 13:52

Hans Otto Nielsen wrote:

> Jeg syntes at det er for dårligt, at et firma som tager penge for at
> lave hjemmesider, ikke sørger for at siden validerer.

Det er desværre ikke et krav, hverken her eller på den anden side af dammen,
at man har en uddannelse og et eksamensbevis for at kunne kalde sig
vebdesigner og gå i gang med at hælde lidt kode på - uden egentlig at vide,
hvad man laver.

Men så længe kunderne ikke forlanger at arbejdet bliver udført korrekt i
henhold til de vedtagne standarder, lever disse fuskere fedt.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 10-08-07 14:20

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammeplease.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Men så længe kunderne ikke forlanger at arbejdet bliver udført korrekt i
> henhold til de vedtagne standarder, lever disse fuskere fedt.
Hej Erik
Det har du helt ret i, jeg har heller ikke nogen uddannelse i webdesign, men
ved at følge disse grupper, og læse i diverse børger klare jeg mig til
husbehov.

MVH Hans Otto

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-08-07 14:30

Hans Otto Nielsen wrote:

> jeg har heller ikke nogen uddannelse i
> webdesign, men ved at følge disse grupper, og læse i diverse børger
> klare jeg mig til husbehov.

Den indstilling kan kun bifaldes. Men det kniber desværre med det hos mange
af dem, der tager folks penge for at klampe noget sammen.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk