Hvilket signal kommer der ind/ud af scarts~
Fra : Autocadster

Dato : 11-08-07 08:06

Hvilket signal kommer der ind/ud af scartstikket på en Medion 8818 ?

Kan man få billede af skrivebord m.m. ud den vej ?

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Hans

Dato : 11-08-07 08:52

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilket signal kommer der ind/ud af scartstikket på en Medion 8818 ?
>
> Kan man få billede af skrivebord m.m. ud den vej ?

> [...]
Prøv at tilslutte et tv-apparat, og se, hvad der sker.

Fra : Autocadster

Dato : 11-08-07 09:02

Hans forklarede den 11-08-2007:
> "Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at tilslutte et tv-apparat, og se, hvad der sker.

Ja det er jo helt normalt at man bare sætter hardware sammen, uden at
undersøge hvad det er man sætter sammen.

Hav et godt... nå nej, få dig et liv Hans "alias filter hans"

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Max

Dato : 11-08-07 09:25

Hej Autocadster

> Ja det er jo helt normalt at man bare sætter hardware sammen, uden at
> undersøge hvad det er man sætter sammen.

Hvis de begge har scart stik vil det da være naturligt at prøve.

--
Mvh Max

Fra : Autocadster

Dato : 11-08-07 09:32

Max formulerede lørdag:
> Hej Autocadster

> Hvis de begge har scart stik vil det da være naturligt at prøve.

Har lige prøvet og der sker ikke en hujende fis :'(

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Max

Dato : 11-08-07 09:42

Hej Autocadster

> Har lige prøvet og der sker ikke en hujende fis :'(

Prøv at kikke lidt på denne side

http://www.pcwelt.de/forum/billig-pcs-von-aldi-und-co/229482-medion-8818-problem-mit-tv-ausgaengen-2-monitor-klonen.html
--
Mvh Max

Fra : Autocadster

Dato : 11-08-07 10:28

Max har bragt dette til os:
> Hej Autocadster

> Prøv at kikke lidt på denne side
>
> http://www.pcwelt.de/forum/billig-pcs-von-aldi-und-co/229482-medion-8818-problem-mit-tv-ausgaengen-2-monitor-klonen.html

Mange tak Max... men kan stort set ikke et ord tysk :/

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Max

Dato : 11-08-07 10:54

Hej Autocadster

> Mange tak Max... men kan stort set ikke et ord tysk :/

Ok, jeg er heller ikke ekspert på området, men jeg tror der
er den begrænsning på dit system at der kun kan tilsluttes
en VGA enhed og nummer to skal tilsluttes som DVI, men
hæng mig ikke op på det. Der må også være et skærm
styrrings program du skal rode med.

Ps: er der ingen brugsvildledning med til sådan en sag ?

--
Mvh Max

Fra : Autocadster

Dato : 11-08-07 12:01

Max har bragt dette til verden:
> [...]
> hæng mig ikke op på det. Der må også være et skærm
> styrrings program du skal rode med.
>
> Ps: er der ingen brugsvildledning med til sådan en sag ?

Hehe jo... men har ved et uheld fået den smidt ud sammen med emballgen
:'(

Har ikke kunne finde den på nettet...

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 11-08-07 12:48

Autocadster wrote:

> Hehe jo... men har ved et uheld fået den smidt ud sammen med emballgen
> :'(

Det tror jeg ikke var et uheld. Det plejer at være en livsstil.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Autocadster

Dato : 11-08-07 13:00

Erik Olsen DK forklarede:

> Det tror jeg ikke var et uheld. Det plejer at være en livsstil.

Man skal ikke tro, man skal vide... ved ikke hvordan din livsstil er,
men her i huset gemmer vi alle manualer, den er bare kikset med denne

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-08-07 12:50

http://www1.medion.de/downloads/index.pl?op=detail&id=4428&type=anleitungen&lang=dk_neu

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Autocadster

Dato : 11-08-07 13:03

Ivan V. Klattrup udtrykte præcist:

> http://www1.medion.de/downloads/index.pl?op=detail&id=4428&type=anleitungen&lang=dk_neu

Endnu en gang mange tak, for hurtig og korrekt hjælp

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : John

Dato : 11-08-07 09:41

Autocadster skrev:
> Max formulerede lørdag:

Enig.

> Har lige prøvet og der sker ikke en hujende fis :'(

Du skal jo nok have det indstillet så signalet også sendes via
scart-stikket og muligvis også vælge en passende opløsning.
Prøv at kigge under "Indstillinger" i "Egenskaber for skærm".

Mvh

John