GMAIL på SE 750i
Fra : krasmussen

Dato : 10-08-07 09:53

Hej

Jeg har installeret GMAIL på min SE750i, og det virker tildels fint.
Jeg kan se en liste over mine mail, men når jeg vil åbne en, hopper
den tilbage til login skærmen, hvor den ber mig om at indtaste
password igen. Jeg kommer herfefter igen til listen over mails, og
prøver jeg igen, sker det samme.
Det er som den glemmer mit password.

Kan man få den til at gemme mit password, så jeg ikke skal "logge på"
hver gang jeg vil tjekke for mails?
eller hvad skal jeg gøre??, er der nogen der kan hjælpe ?

mvh.
Kenneth

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-08-07 12:06

>Kan man få den til at gemme mit password, så jeg ikke skal "logge på"
>hver gang jeg vil tjekke for mails?
>eller hvad skal jeg gøre??, er der nogen der kan hjælpe ?

Telmore?

Kontakt dem og bed om en STREAMING indstilling istedet for den normale
GPRS indstilling og sæt Gmail til, at bruge den nye.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-08-07 12:13

Martin Johansen [6000] skrev:

> Kontakt dem og bed om en STREAMING indstilling istedet for den normale
> GPRS indstilling og sæt Gmail til, at bruge den nye.

Kan man ikke bruge en Gmail med almindelig POP3?

--
Bertel

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 10-08-07 12:42

Bertel Lund Hansen skrev:

> Kan man ikke bruge en Gmail med almindelig POP3?

Jo da det kan du.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 10-08-07 12:43

Bertel Lund Hansen wrote:

> Kan man ikke bruge en Gmail med almindelig POP3?

Ja og nej. Dels bruger Gmail non-standard porte (995 for POP3 og 465 for
SMTP) og dels kræver Gmail at mobilen understøtter SSL for mail-adgang (både
POP3 og SMTP).

Ebbe

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 10-08-07 14:21

Ebbe Kristensen skrev:

> [...]
> SMTP) og dels kræver Gmail at mobilen understøtter SSL for mail-adgang (både

Virker fint må min K800i og min M600i, ingen problemer.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 10-08-07 15:14

KE Kofod / 7100 wrote:

> Virker fint må min K800i og min M600i, ingen problemer.

Med den indbyggede mail-klient?

Ebbe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-08-07 15:17

On Fri, 10 Aug 2007 13:13:25 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Kan man ikke bruge en Gmail med almindelig POP3?

Jo, men deres gmail app slår alt hvad jeg længe har set af email
løsninger på mobil...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : krasmussen

Dato : 13-08-07 08:44

On 10 Aug., 16:17, "Martin Johansen [6000]" <marti...@tiscali.dk>
wrote:

> Jo, men deres gmail app slår alt hvad jeg længe har set af email
> løsninger på mobil...
>
> --
> Martin Johansen [6000]http://tuxx.dk

jeg bruger TDC, og GPRS, har nu prøvet at hente klienten igen, men den
vil stadig ikke gemme password, og springer tilbage til login, når jeg
vil læse/åbne mail.

Hvad er streaming ?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-08-07 11:20

>jeg bruger TDC, og GPRS, har nu prøvet at hente klienten igen, men den
>vil stadig ikke gemme password, og springer tilbage til login, når jeg
>vil læse/åbne mail.
>
>Hvad er streaming ?

Det er et andet sæt internetindstillinger. Det løste problemet på
husets 2 mobiler her + en anden her i gruppen fik løst hans problem
også.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : krasmussen

Dato : 13-08-07 11:31

On 13 Aug., 12:20, "Martin Johansen [6000]" <marti...@tiscali.dk>
wrote:

> Det er et andet sæt internetindstillinger. Det løste problemet på
> husets 2 mobiler her + en anden her i gruppen fik løst hans problem
> [...]

er det noget jeg selv kan sætte op ????

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-08-07 12:29

>er det noget jeg selv kan sætte op ????

Ja du skal bare have tilsendt den indstilling der hedder TDC Streaming
hvis jeg husker korrekt. Jeg har selv Telmore så der måtte jeg ringe
ind - måske du skal det samme for, at få den.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk