Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Har du dansk manuel - Speedlight SB 800?
Fra : Søren

Dato : 10-08-07 10:29

Hvis du har dansk manuel Speedlight SB 800

Jeg har Nikon SB 800 speedligth
Kan jeg få kopi det? (købe)
fordi jeg kan ikke forstå engelsk manuel, fordi jeg købte det i udland.

hils
Søren

Fra : Martin Dalum

Dato : 10-08-07 10:59

Søren wrote:
> Hvis du har dansk manuel Speedlight SB 800
>
> Jeg har Nikon SB 800 speedligth
> Kan jeg få kopi det? (købe)
> fordi jeg kan ikke forstå engelsk manuel, fordi jeg købte det i udland.

Hej Søren,

Iflg. Nikons hjemmeside kan du indsende din engelske manual til dem og
få den byttet med en dansk (hvis din engelske manual er i ubrugt tilstand):

http://kortlink.dk/4545

Venlig hilsen,
Martin Dalum

Fra : Søren

Dato : 10-08-07 11:13

Jeg har spurgt Nikon om det.
De sagde, jeg køber dansk manuel hos fotohandel.
Jeg har talt med fotohandel. de sgade nej.

Hils
Søren

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-08-07 21:14

Søren skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg har talt med fotohandel. de sgade nej.

Prøv en anden fotohandel.

De har den sikkert ikke på lager, men alle fotohandlere kan
skaffe den fra til dig - hvis de gider.....

Ellers prøv i news:dk.marked.privat.foto hvor handel med
foto-ting hører til her på usenet.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard