Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ny sensor teknologi fra Nikon ?
Fra : ;o\)-max-

Dato : 10-08-07 06:13

Fra : Mogens Hansen

Dato : 10-08-07 10:23

"-max-" <max@bamarzone.dk> wrote in message
news:46bbf704$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> http://www.dpreview.com/news/0708/07080901nikonimagesensor.asp

Det er da smart hvis man kunne lade være med at smide 2/3 af lyset væk, som
de fleste gør idag - men indtil videre ser det ikke ud som om Foveon klarer
sig bedst. Det vil være godt hvis Nikon kan gøre det bedre.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 10-08-07 10:32

"Mogens Hansen"

> [...]
> gør idag - men indtil videre ser det ikke ud som om Foveon klarer sig bedst. Det vil
> være godt hvis Nikon kan gøre det bedre.

Jeg har ikke set billeder fra den sidste Sigma med Foveon sensor,
folk har brokket sig bravt over de tidligere modeller, men må sige
de billeder der har været postet rundt omkring, så nu ret brilliante
og tre dimentionelle ud, uhm -max-

Fra : Mogens Hansen

Dato : 10-08-07 10:34

"-max-" <max@bamarzone.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Jeg har ikke set billeder fra den sidste Sigma med Foveon sensor,

Det har jeg heller ikke, men ifølge
http://www.akam.no/test/speilrefleks/sigma_sd14/41427
er det ikke noget at skrive hjem om.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 10-08-07 17:49

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dpreview.com/news/0708/07080901nikonimagesensor.asp
> -max-
Uha, det kunne jo godt gå hen og blive spændende

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : ksk

Dato : 10-08-07 17:58

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> "-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse
> Uha, det kunne jo godt gå hen og blive spændende

og dyrt

KsK