Padderokke the
Fra : Ukendt

Dato : 08-08-07 20:16

Hej
Jeg har hørt at padderokke urte-the skulle forøge forbrændingen - er der
nogen der ved, hvor meget man i givet fald skal drikke før det har en evt.
virkning.

Hilsen Anne-Lise

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-08-07 23:38

Trekroner wrote:
> [...]
> Jeg har hørt at padderokke urte-the skulle forøge forbrændingen -
> er der nogen der ved, hvor meget man i givet fald skal drikke før

Hej.

Øge forbrændingen tror jeg nu ikke theen kan, men den er gavnlig for
hud, hår og negle plus knoglerne. Den er desuden også vanddrivende.
Jeg vil tro du skal drikke en kop morgen, middag og aften, det synes
jeg at kunne huske, men du må ikke hænge mig op på det. Jeg drak den
som vanddrivende for år tilbage, og den smager afskyeligt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Rado

Dato : 19-08-07 15:26

On Thu, 9 Aug 2007 00:38:04 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

> [...]
>jeg at kunne huske, men du må ikke hænge mig op på det. Jeg drak den
>som vanddrivende for år tilbage, og den smager afskyeligt.

Jeg synes nu ikke den smager af særlig meget. Drikker den faktisk hver
dag blandet med løvetand og mynte (1 spsk padderok, 3 spsk løvetand, 1
spsk mynte pr. 1½ L te).

Rado
--

"Jeg vil fastholde den påstand, at kosmisk religiøs følelse
er den stærkeste og ædleste drivkraft bag videnskabelig