lille dame
Fra : jopa

Dato : 07-08-07 19:37

Milos nye legekammerat
http://jp-web.dk/billeder/lys_dame.jpg
--
Mvh. John

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-08-07 19:59

In news:46b8bbbd$0$2699$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
jopa <john@spamjatak.invalid> typed:
> Milos nye legekammerat
> http://jp-web.dk/billeder/lys_dame.jpg

Årh nej John. Er hun din ? Hvor er hun altså bare superskøn. Jeg er
slet ikke spor misundelig - ikke det der ligner - kun en lille
smule. Hvor er Milo heldig at have sådan en skønhed at lege med.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : jopa

Dato : 07-08-07 20:09

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen
> Årh nej John. Er hun din ? Hvor er hun altså bare superskøn. Jeg er slet
> ikke spor misundelig - ikke det der ligner - kun en lille smule. Hvor er
> Milo heldig at have sådan en skønhed at lege med.

Nej desværre er hun ikke min kun lidt
Det er datteren på Fanø's og er klar til levering i uge 35.
Lille damelanghårsgravhundehvalp
--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 08-08-07 05:44

"jopa" <john@spamjatak.invalid> skrev i en meddelelse

> Milos nye legekammerat
> http://jp-web.dk/billeder/lys_dame.jpg

nårhh..en bedte gravhundebebs..som bliver en skrap madamme som nok skal
holde Milo i ørene når hun bliver større! LOL..

Mvh. Marie

Fra : Brian

Dato : 09-08-07 12:54

jopa skrev:
> Milos nye legekammerat
> http://jp-web.dk/billeder/lys_dame.jpg

Hvor er det en fin lille en John! <- det var en sætning jeg ALDRIG havde
troet jeg skulle sige/skrive!!!

--
-Brian
http://www.ikast-boisen.dk/wordpress

Fra : jopa

Dato : 09-08-07 13:18

"Brian" <doktoreNOn@SPAMdoktorb.dk> skrev i meddelelsen

> Hvor er det en fin lille en John! <- det var en sætning jeg ALDRIG havde
> troet jeg skulle sige/skrive!!!

Det er mit barnebarn
Tror Milo vil nyde at lege med sådan en lille størrelse
--
Mvh. John
www.johns-web.dk