Sødeste hund.
Fra : Tove Krieger

Dato : 07-08-07 14:22

Der er en artikel i BT idag hvor man ser Ole Stephensen blive
slikket i ansigtet af en dejlig vovse. Han er jo dommer i
konkurrencen "Danmarks sødeste hund", og meget glad for dyr selv.

Der står, at det er en etårig labradorblanding ved navn "Gaby", der
mangler så et "b" i navnet. Jeg undrer på, om det skulle være den
vordende far Brian's Gabby. Det passer jo meget godt med
beskrivelsen, og Gabby er da vist ikke så almindeligt et hundenavn.

Gad vide om Brian stadig er vordende. Han var jo temmelig utålmodig
for et par dage siden, hvor kæresten havde termin.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Brian

Dato : 07-08-07 14:44

Tove Krieger skrev:

> [...]
>
> Gad vide om Brian stadig er vordende. Han var jo temmelig utålmodig for
> et par dage siden, hvor kæresten havde termin.

Er stadig ganske vordende *suk* men Gabby er bestemt ikke med i den
konkurrence, det ville være synd for de andre hunde ;) og hvis hun
slikkede Ole Stephensen i hovedet var jeg jo nødt til at få dyrlægen til
at sterilisere hendes tunge, hun skulle jo nødig ende med en sygdom af
en art ;)

Desuden har hun ikke lab i sig - hun er ½ Rottweiler og ½ Grand Danois ;)

--
-Brian
http://www.ikast-boisen.dk/wordpress

Fra : pwh

Dato : 07-08-07 15:06

Brian, skrev:

> Desuden har hun ikke lab i sig - hun er ½ Rottweiler og ½ Grand
> Danois ;)

Den var ikke så god Tove,
du plejer altid at have styr på vores hunde

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-08-07 15:24

In news:Y%_ti.50$Ke4.46@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:

> Den var ikke så god Tove,
> du plejer altid at have styr på vores hunde
>
> /Jens

LOL Det er da rigtigt Jens, og jeg har også Gabby i mit album.
Det må være varmen.

Det er da godt at der er noget man kan give skylden

Jeg kom også til at tænke på dig og grine lidt, da jeg så
hjemmesiden på nettet. Det koster 20.- kr. pr. hund man tilmelder,
meeen de skal holdes i snor for at deltage. Undskyld men jeg kunne
altså ikke dy mig.

Fra : pwh

Dato : 07-08-07 15:27

Tove Krieger, skrev:

> [...]
> hjemmesiden på nettet. Det koster 20.- kr. pr. hund man tilmelder,
> meeen de skal holdes i snor for at deltage. Undskyld men jeg kunne

Det sker da at mine får snor på,
men sådan en konkurence ville ikke værer grund nok

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-08-07 15:19

In news:46b87731$0$90265$14726298@news.sunsite.dk,
Brian <doktoreNOn@SPAMdoktorb.dk> typed:

> [...]
> slikkede Ole Stephensen i hovedet var jeg jo nødt til at få
> dyrlægen til at sterilisere hendes tunge, hun skulle jo nødig ende

Narh. Ole er da ikke så slem. Han er en stor dyreelsker i hvert fald

> Danois ;)

Ja, nu du siger det. Det vidste jeg da forøvrigt godt, men sød er
hun

Fra : Brian

Dato : 09-08-07 12:51

Tove Krieger skrev:
> Narh. Ole er da ikke så slem. Han er en stor dyreelsker i hvert fald

Kender ham ikke, så jeg må tage dit ord for det - jeg bryder mig bare
ikke om ham.. synes han er enormt belastende i morgen-tv..

> Ja, nu du siger det. Det vidste jeg da forøvrigt godt, men sød er hun

Bestemt - jeg er også ret godt tilfreds med hende ;)
Og hun er STADIG ikke blevet "storesøster".. Jeg tror sgu at Elise, har
besluttet at beholde bebsen tilfangetaget noget tid endnu - men det
irriterer mig bare at den skulle være kommet d. 4 - og der er ingen tegn
overhovedet på at der kunne ske noget snart.. *suk*

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 09-08-07 13:00

"Brian" <doktoreNOn@SPAMdoktorb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> irriterer mig bare at den skulle være kommet d. 4 - og der er ingen tegn
> overhovedet på at der kunne ske noget snart.. *suk*

Hej Brian

I bliver vist nødt til at væbne jer med tålmodighed - og nyde de sidste
nætter uden barnegråd - for hvis Elise er førstegangsfødende, er det helt
normalt at føde op til 14 dage efter den fastsatte termin, men det ved I
sikkert allerede.

Held og lykke med den ventede bebs.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-08-07 13:04

Brian wrote:

> [...]
> endnu - men det irriterer mig bare at den skulle være kommet d. 4
> - og der er ingen tegn overhovedet på at der kunne ske noget

Elise ved måske ikke at det er strafbart at tage gidsler. LOL

Bare rolig Brian, man kan godt som førstegangsfødende gå et lille
stykke over tiden, uden at der sker noget ved det.

Fra : Brian

Dato : 09-08-07 13:08

Tove Krieger skrev:

> Elise ved måske ikke at det er strafbart at tage gidsler. LOL
>
> Bare rolig Brian, man kan godt som førstegangsfødende gå et lille stykke
> over tiden, uden at der sker noget ved det.

Svarer lige til jer begge her:
Ja, vi ved godt det her med at man nemt kan gå over tid, men det er
frustrerende at der ikke snart sker noget. Vi er begge ved at gå ud af
vores gode skind (Elise sprækker nærmest snart -lol-) af spænding og
glæde! Den lille kan dælme godt se at få noget krudt i r-ven og komme ud!

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 18:39

On Tue, 7 Aug 2007 15:22:25 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

> [...]
>
>Gad vide om Brian stadig er vordende. Han var jo temmelig utålmodig
>for et par dage siden, hvor kæresten havde termin.

De andre kan være glade for, at vi holder vore hjemme ) Hvis de
står nyvaskede og nybørstede - og så samtidig vil snakke med alt og
alle, så'eeh )
Nå, der findes også andre søde hunde i verden - og hvis ikke ens egen
hund er verdens bedste er der vel et eller andet galt.
--
Ivan Madsen
med to OES'ere i huset, som bare er vidunderlige.

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-08-07 18:44

In news:cebhb3t9oq7ipd77c6k474f9j0s5mvgbdr@4ax.com,
Ivan Madsen <Ivan Madsen> typed:

> De andre kan være glade for, at vi holder vore hjemme ) Hvis de
> står nyvaskede og nybørstede - og så samtidig vil snakke med alt
> og
> alle, så'eeh )

Det er nemlig helt rigtigt. Sådan et par rene og nybørstede
dejligheder er ikke til at stå for.

> Nå, der findes også andre søde hunde i verden - og hvis ikke ens
> egen hund er verdens bedste er der vel et eller andet galt.

Har vi det mon ikke sådan allesammen - jeg er lige ved at tro det.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-08-07 10:34

> [...]
>
> Gad vide om Brian stadig er vordende. Han var jo temmelig utålmodig
> for et par dage siden, hvor kæresten havde termin.

Jamen jeg fatter ikke, hvor alt det sludder kommer fra, for alle ved da, at
de sødeste hunde har jeg....
Og lige nu, har jeg masser af dem.... Sådan alt i alt, kun 17 Stk.... 3
Ægte, og 14 Blandinere...

M.V.H....Benny..

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 09-08-07 13:20

On 9 Aug., 14:08, Brian <doktore...@SPAMdoktorb.dk> wrote:

> [...]
> vores gode skind (Elise sprækker nærmest snart -lol-) af spænding og
> glæde! Den lille kan dælme godt se at få noget krudt i r-ven og komme ud!

Det er 100% sikkert Brian, at den lille ikke bliver derind og nok skal
komme ud når det passer den

Måske det første tegn på selvstændighed *LOL*

Mvh Fru Larsen.