Tævede hundehvalp ihjel
Fra : Steffan

Dato : 07-08-07 12:22

Hej Gruppe,

Normalt er jeg imod (næsten) al form for statslig kontrol. Men når
det gælder dyr kunne man så ikke få indført et slags
hundekørekort eller noget andet som kan forhindre at tossede
menesker har med dyr at gøre.

Læs evt:
http://ekstrabladet.dk/112/article325022.ece

Han skulle selv have den samme tur! (undskyld, men artiklen gjorde
mig gal!)

mvh,
Steffan

--
Via: http://www.jumlers.com/dk.fritid.dyr.hund/

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 07-08-07 12:44

On 7 Aug., 13:22, Steffan <falle...@user.jumlers.com> wrote:
> [...]
>
> Læs evt:http://ekstrabladet.dk/112/article325022.ece
>
> Han skulle selv have den samme tur! (undskyld, men artiklen gjorde

Risikerer op til ET års fængsel???

Ja Steffan vi har brug for "noget" til at stoppe overgreb på dyr ;-(

Mvh Fru Larsen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-08-07 10:48

"Steffan" <fallesen@user.jumlers.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://ekstrabladet.dk/112/article325022.ece
>
> Han skulle selv have den samme tur! (undskyld, men artiklen gjorde

Det sørgelige er, at det vil jo desværre ikke hjælpe... Uanset, hvilken
hundeejer du spørger, så er de alle, meget ansvarlige, og dybt seriøse. Men
vi ved jo, at de folk som er det i dag, ikke nødvendigtvis, er det i
morgen... Alle syntes, før de får hund, at det er et rimeligt krav, at
hunden er forsikret.. Men desværre glemmer mange, denne rimelighed, den dag
de får hund... Selvfølgelig skal en hund vaccineres, ups, det glemmes også,
ret ofte... De skal også enten tatoveres, eller chipmærkes.... Det er der
endda lovkrav om, men dette glemmes også i stor udstrækning. Ofte, er der
nogle folk, som får en hund, fordi ejeren af en eller anden grund, er nødt
til at skille sig af med sin hund.... Denne tænkte bare ikke over, hvad han
sagde ja til, hvilket som regel bevirker, at hunden meget snart, skifter
ejer igen, og hvem ved, måske gentager det sig, eller måske ender det, som
her, hvor en eller anden, i total afmagt, foretager sig noget aldeles
tåbeligt, og hvem ved, måske fordi de føler sig, eller er presset af deres
omgivelser.

M.V.H....Benny..

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-08-07 11:15

Benny Mortensen wrote:
> [...]
> en eller anden, i total afmagt, foretager sig noget aldeles
> tåbeligt, og hvem ved, måske fordi de føler sig, eller er presset

Det er da nok muligt, eller også er det fordi deres hjerne ikke er
større end en ært
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats