Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 06-08-07 21:57

Fra: "C.H" <vaxen7@hotmail.com>
Emne: Snor til træningsbold
Dato: 26. juli 2007 20:00

Inspireret af tråden om dyrt hundeudstyr kommer jeg lige i tanke om at
spørge her, hvor hulen I skaffer ny snor til boldene...
Vi har snart købt os fattige i bolde, hvor snorene ikke kan tåle mosten.

Jeg ville virkelig gerne have noget snor, der var omkring en cm i diameter
og vævet i bomuld eller lignende.. Ikke nylon..

Nogen, der ved noget??

Connie

Øhhh i en butik der handler med sejlerudstyr. Så vidt jeg husker, købte vi
noget på havnen den gang vi gode i Aalborg - det holder endnu.

/Kim

Fra : Hm

Dato : 06-08-07 22:08

">
> Øhhh i en butik der handler med sejlerudstyr. Så vidt jeg husker, købte vi
> noget på havnen den gang vi gode i Aalborg - det holder endnu.
>
> /Kim
Ja, rigtigt som Kim skriver kan købes alle steder hvor der sælges
sejlerudstyr, jeg har bl. an. købt i Korsør og Randers
Hanne

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-08-07 11:03

"Hornbech - Nuuk" <Hornbech1@greennet.gl> wrote in message

> [...]
>
> Øhhh i en butik der handler med sejlerudstyr. Så vidt jeg husker, købte vi
> noget på havnen den gang vi gode i Aalborg - det holder endnu.

Bauhaus har en snor afdeling. d.v.s. Et sted hvor man kan købe/klippe sig
til snor i metermål. Der er mange forskellige stykker snor/tov også noget
der ligner det du taler om.

Bjarne K.

Fra : C.H

Dato : 07-08-07 13:15

"Hornbech - Nuuk" <Hornbech1@greennet.gl> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Øhhh i en butik der handler med sejlerudstyr. Så vidt jeg husker, købte vi
> noget på havnen den gang vi gode i Aalborg - det holder endnu.

Jeg takker for jeres råd - jeg fandt den snor jeg søgte på www.netbaad.dk og
fik tilsendt 12 meter - to til bolde og ti til sporline...

Det var ganske perfekt

Connie

Fra : makkerlone

Dato : 10-08-07 13:12

Faktisk har jeg bedst erfaring med at bruge kun selve snoren/tovet.
Jeg gik i XL byg og købe en god 20 meter line, som jeg skar op i 20
stykker. Så er der plads til at lave 2-3 gode knuder i begge ender.
Mine hunder ELSKER bidetovet, som jeg bruger til motivation. Det er
bedre end bold med tov. Jeg har observeret, at mine hunde faktisk ikke
rigtig holder om bolden, men om tovet lige ved siden af bolden, så
hvorfor have tov med bold? hi hi.

Hilsen Lone Sommer
www.asasara.dk