Forteltdybde
Fra : Jens

Dato : 08-08-07 20:55

Hej

Jeg har (hidtil) haft den opfattelse at Isabella Ambassador fortelte (årgang
2002-2007) alle var 2,5 m dybe og at Isabella Commodore (samme årgange) var
3 m dybe, men jeg ser nogle der annoncere brugte CV'er med Ambassador telt
på 3 m dybde!!! Kan det passe?

Mvh

Jens

Fra : Jørgen L.

Dato : 08-08-07 22:21

> [...]
> årgange) var 3 m dybe, men jeg ser nogle der annoncere brugte CV'er med
> Ambassador telt på 3 m dybde!!! Kan det passe?

Nej det kan det ikke, commodore er 3 m og ambassador er 2,5.

Men et Comodore clasic ligner meget et ambassadore telt.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Per J

Dato : 11-08-07 20:13

Der kan også kigges på Isabella.net der er der adgang til de gamle kataloger