MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mangler pludseligt MSVCRT10.dll - hjælp
Fra : Jesper

Dato : 08-08-07 19:21

Hej.

Jeg har længe uden problemer kunne brugs PhotoShop Elements 4, men efter at
jeg i dag har køb en Canin 8600F scanne rog et Olympus kamera og i den
forbindelse installeres divers nye programmer, så kan jeg ikke brugs PS 4
mere . den mangler anførte fil.

Har prøvet at gendanne systemer til i går og det lykkedes, men PS4 virker
stadig ikke.

Hvis jeg omkring 50 gange trykker på "x" i den fejlmeddelelse som jeg får,
så starter PS4 dog op - men det dur jo ikke....

Hvad gør jeg?

Jeg forstår det ikke - og jeg har ikke den store PC viden...

Håber på hjælp...

På forhånd tak.

mvh

Jesper

(PS; blot hvis nogen ved det: Kan det passe at PS4 ikke kan læse Olympus´s
rawfiler og at jeg derfor er tvunget til at benytte det medfølgende program
fra Olympus?)

Fra : Gamle

Dato : 08-08-07 20:39

Jesper wrote:
> [...]
> kamera og i den forbindelse installeres divers nye programmer, så kan
> jeg ikke brugs PS 4 mere . den mangler anførte fil.

http://www.sitecenter.dk/annie/manglerdunogenfilerkigher/
Her kan du hente dll filer. Blot indtast navnet og søg.
Hent msvcrt10.dll og læg den i windows/system32
Det kan være at den mommer med at der mangler endnu en dll fil. Så henter du
den og lægger den i windows/system32
Det vil nok være en god idé at genstarte

Mvh
Torben