MS Windows
briani 27239
XP skal lukkes ned to gange for at slukke ~
Fra : SpookiePower

Dato : 08-08-07 15:07

De sidste par måneder har jeg oplevet at min XP Pro
skal lukkes ned to gange for at slukke. Første gang
jeg lukker ned, kan jeg se den logger mig af MSN og lukker
div programmer, og så stopper den der. For helt at slukke
computeren, skal jeg så lukke XP ned igen. Der er andre i
min omgangskreds der har samme problem. Har i en ide
til hvad det kan skyldes ?

--
My Photo Gallery
www.photo.box2600.dk

Fra : CHS

Dato : 08-08-07 19:46

On Wed, 08 Aug 2007 16:07:19 +0200, SpookiePower
<boxjunk2600@gmail.com> wrote:

> [...]
>computeren, skal jeg så lukke XP ned igen. Der er andre i
>min omgangskreds der har samme problem. Har i en ide

Prøv at se hvilke programmer eller processer, der stadig kører i
baggrunden ved at trykke CTRL+ALT+DEL én gang.
Der må være noget, der ikke vil lukke korrekt ned siden Windows ikke
lukker ned første gang, du prøver. Hvorfor den så vil anden gang, ved
jeg ikke...

Venlig hilsen/Best regards
CHS