IE7 - FTP
Fra : Carsten Eskildsen

Dato : 08-08-07 19:55

Hej...

Efter opgradering fra IE6 til IE7, kan jeg ikke længere bruge den til
at uploade til en af mine hjemmesider. Jeg får følgende besked:
"Klik på Side, og klik derefter på Åbn FTP-sted i Windows Stifinder
for at få vist dette FTP-sted i Windows Stifinder."

Når jeg så gør det får jeg en "FTP-proxyadvarsel" med følgende tekst:
"Mappen 'ftp://ftp.xxxxxxxx.dk/' er skrivebeskyttet fordi
proxyserveren ikke tillader fuld adgang.
Hvis du vil kunne flytte, indsætte, omdøbe eller slette filer, skal du
bruge en anden type proxy. Yderligere oplysninger om hvordan du
skifter proxyserver, får du ved at kontakte administratoren."

Jeg er bange for at det er migselv der er administrator, så jeg kunne
godt tænke mig at høre om nogen har været udsat for lignende problem,
og hvad de gjorde for at løse dette.