Opera 9.22 og netværk.
Fra : Per

Dato : 08-08-07 16:56

Hej alle,

Efter at have prøvet forskellige browsere gennem årene er jeg nu
standset ved Opera som min ynglingsbrowser.

Som så mange andre har jeg en bærbar og en stationær Pc'er -
selvfølgelig med Opera installeret på begge.

Nu funderer jeg så over, om det er muligt at lægge dele af Operas
filer på en filesserver, så uanset om jeg benytter den bærbare eller
den stationære, vil oplysninger om bogmærker, cookies, indhold af
tryllestav osv. være up to date.

Eller med andre ord - uanset hvilken PC'er jeg har benyttet sidst vil
Operas filer være opdateret.

PS ! Jeg _har_ prøvet Firefox men synes bedre om Opera - så et svar om
skift til Firefox kan jeg ikke rigtig bruge til noget

Per

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 08-08-07 19:42

Per <Jensenp@Hotmail.com> posting:

> [...]
>filer på en filesserver, så uanset om jeg benytter den bærbare eller
>den stationære, vil oplysninger om bogmærker, cookies, indhold af

Indtil det engang bliver direkte understøttet i Opera
(http://news.com.com/For+Opera%2C+smaller+really+is+better/2008-1032_3-6124184.html)
kan du tage et kig på: http://osync.sourceforge.net/

--
What is life, except excuse for death,