Låsetap
Fra : Kim S

Dato : 08-08-07 17:40

Jeg har solgt et bundkort privat, men fik desværre ikke checket
det ordentligt inden salg. Ikke at det er væsentligt defekt, men
køber har ringet og fortalt, at der mangler en låsetap til den ene
af de 4 RAM-sokkler. Herudover fejler det intet...
Kan man få en ny låsetap, og kan den monteres uden det tager
skade ? Det drejer sig om DDR2-RAM.

Mvh, Kim

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-08-07 09:54

Kim S wrote:
> Kan man få en ny låsetap, og kan den monteres uden det tager
> skade ? Det drejer sig om DDR2-RAM.

Svarer låsetappen ikke til dem der anvendes til SDR SD-RAM?

Det er vel bare at lirke en forsigtigt af et gammelt bundkort og så
lirke den forsigtigt på det bundkort hvor der manger en.

Jesper Poulsen

Fra : Rado

Dato : 25-08-07 18:46

On Wed, 8 Aug 2007 18:39:53 +0200, "Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk>
wrote:

> [...]
>af de 4 RAM-sokkler. Herudover fejler det intet...
>Kan man få en ny låsetap, og kan den monteres uden det tager

Har et defekt kort med DDR2 stik, der skal smides ud, hvis du vil have
låsetappene så sig til. Kan sige ikke sige om de passer til det
pågældende kort.

Rado
--

"Jeg vil fastholde den påstand, at kosmisk religiøs følelse
er den stærkeste og ædleste drivkraft bag videnskabelig