Intet signal til skærm?
Fra : Martin Ploug

Dato : 07-08-07 08:18

Hej

Min kærestes PC viser pludseligt ikke noget på
skærmen.

Vi har ikke haft åbnet kabinettet for at pille ved noget,
der bliver bare intet vist. Skærmens tænd-sluk knap står
og bliker og skærmen er helt sort.

Jeg har prøvet at tage skærmkablet ud og sætte det i igen,
uden at det har gjort nogen forskel.

Er det grafikkortet eller andet, der er gået i stykker
i Pc'en, eller er det skærmen den er gal med?

Er her nogen, der har et bud?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 07-08-07 08:30

On 07 Aug 2007 07:17:46 GMT, Martin Ploug <mploug@TJV5Epc.dk> (slet
TJV5E) wrote:

>Min kærestes PC viser pludseligt ikke noget på
>skærmen.

...cut

>Er her nogen, der har et bud?

Der er mange muligheder, kan være skærmen, grafikkortet eller
bundkortet.

Systematisk fejlsøgning kan anbefales: Lån en anden skærm og/eller
grafikkort.

<mlr>

Fra : REH

Dato : 07-08-07 08:48

"Michael Rasmussen" <mlr@invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> bundkortet.
>
> Systematisk fejlsøgning kan anbefales: Lån en anden skærm og/eller

Prøv at resætte bios på bundkortet husk at tage strøm stikket fra

Fra : Hans

Dato : 07-08-07 09:08

"REH" <basse@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Rasmussen" <mlr@invalid> skrev i meddelelsen

> Prøv at resætte bios på bundkortet husk at tage strøm stikket fra

'Prøv'. Er der en, der gætter?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 07-08-07 10:28

Hans wrote:

> 'Prøv'. Er der en, der gætter?

Vi sidder ikke med maskinen i hånden, så vi kan ikke andet.

Jesper Poulsen